خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر رم 3 اردیبهشت 1401

دو تیم اینتر و رم از ساعت 20:30 امشب در جوزپه مه‌آتزا رویاروی هم می‌شوند. برای پخش زنده اینتر رم 3 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

دو تیم اینتر و رم امشب در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سی و چهارم سری‌ آ در جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای اینتر که در رقابتی نزدیک با دیگر تیم شهر میلان یعنی آث میلان است اهمیت زیادی دارد و نراتزوری نیازی مبرم به سه امتیاز کامل بازی دارد. برای پخش زنده فوتبال اینتر رم تا پایان با ما باشید.

پخش زنده اینتر رم 3 اردیبهشت 1401

شاگردان ژوزه مورینیو پرتغالی که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌اند این روزها با روند نسبتا خوب خود در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. چیزی که اگر رم در بازی با اینتر بتواند موفق عمل کند چندان دور از دسترس نخواهد بود.

جالوروسی گرچه در 5 بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها تنها 1 شکست داشته و 3 پیروزی ثبت کرده اما در این بازی از ستاره موثر بازی‌های اخیر خود یعنی نیکولو زانیولو بی‌بهره است که به علت محرومیت این بازی را از دست داه است.

از سوی دیگر شاگردان سیمونه اینزاگی در 5 بازی آخر تنها 1 تساوی داشته‌اند و 4 بازی دیگر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و با آمادگی کامل میزبان رم خواهند بود. نکته جالب توجه دیگر اینکه در 5 تقابل آخر دو تیم با هم، رم هرگز پیروز نبوده و 3 بازی آخر را واگذار کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و رم 3 اردیبهشت 1400 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و رم 3 اردیبهشت 1400

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا