خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تخلف جدید عزیزی خادم افشا شد

اقدامات غیرقانونی فدراسیون فوتبال هنگام ریاست رئیس مخلوع تمامی ندارد. اینبار برخی رسانه‌ها تخلف جدید عزیزی خادم را افشا کردند.

تخلفات عزیزی خادم درحال شکست رکوردهای جدیدی است. این رئیس معزول فدراسیون فوتبال درباره هیچکدام از این تخلفات تاکنون صحبتی نکرده و به هیچکدام از موارد اتهام پاسخی نداده است.

به نقل از سایت تسنیم، فدراسیون فوتبال در دوره کمتر از یک سال ریاست عزیزی خادم، اعزام‌های خارجی بسیار زیادی داشت که در برخی از آنها دیده می‌شد نفراتی خارج از چارچوب تیم‌ها یا حتی فدراسیون فوتبال، در کنار عزیزی خادم حضور دارند. به طور مثال در سفر به لیتوانی همراهی عبدالرضا موسوی از یک شرکت هواپیمایی و غلامرضا علیخانی از یک شرکت طراحی سوپر مارکت که مدعی اسپانسری البسه تیم ملی بود خبرساز شد

یک سند جدید نشان می‌دهد که در سفر لیتوانی، میهمانان و همراهان عزیزی خادم فاقد مجوز شورای برون مرزی بوده‌اند.

مدیر امور اداری و تشریفات فدراسیون فوتبال، پیش از اعزام عزیزی خادم به لیتوانی برای حضور در جام جهانی فوتسال، در نامه‌ای خطاب به او از لزوم و اهمیت اعزام نفراتی که نام آنها در نامه آمده و فرصت کافی جهت اخذ مجوز شورای برون مرزی وجود ندارد، نوشته و خواستار صدور دستور برای پیگیری اعزام آنها می‌شود.

عزیزی خادم در پاراف نامه خواهان اقدامات لازم جهت تهیه بلیت، اخذ ویزا شده و اعلام می‌کند که پرداخت هزینه هتل آنها «با مسئولیت خودش» انجام شود. در لیست نفرات اعزامی به حضور رئیس فدراسیون فوتبال و همراهان از تاریخ 25 تا 28 شهریور 1400 و همچنین عبدالرضا موسوی اشاره و روی نام یکی از نفرات هم خط زده شده است.

گفته می‌شود برای این سفرها مبلغ مبلغ 3164.50 یورو از سوی فدراسیون به صورتی (نقدی) پرداخت شده اما در گزارش نهایی حسابرسی این رقم 2222 یورو درج شده است.این تخلف جدید عزیزی خادم به لیست اقدامات غیرقانونیش اضافه شده است. اکنون باید ببینیم که واکنش نهادهای قضایی به این مسئله چه خواهد بود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا