خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عدالتخواهان یعنی اصولگریان تندرو

به نقل از سایت خبر سراسری، علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره ماهیت طیفی موسوم به عدالت‌خواهان گفت: «من در سال98 یک مناظره تلویزیونی درباره انتخابات مجلس داشتم که نماینده این طیف را در آن جلسه دیدم اما جدی نگرفتم واقعیت این است که من نتوانستم اینها را جدی بگیرم. فکر می‌کنم به گونه‌ای ساخت و پرداخته اصولگرایان تندرو هستند. البته مطالباتی که مطرح می‌کنند در ظاهر خوب است ولی اقدام عملی از اینها دیده نشده است».

او در ادامه درباره نوع عملکرد و پشت پرده‌های این جریان افزود: «من فکر نمی‌کنم این طیف در مقابل فسادهایی که به هر حال به جریانات اصولگرا از زمانی‌که روی کار آمدند بایستند؛ اختلاس‌هایی که از زمان احمدی‌نژاد پا گرفت. اکنون هم از روی ناچاری مواضعی می‌گیرند که به ظاهر عدالت‌طلبانه است برای اینکه کل جریان اصولگرایی به حاشیه نرود. به هر حال می‌خواهند یک آلترناتیو در جریان اصولگرایی باشند».

صوفی در پایان نسبت به عدالتخواهی سنتی میان اصولگرایان گفت: «برخی از اصولگرایان سعی کردند صادقانه بر همان مشی انقلابی خودشان باقی بمانند مثل آقای توکلی و… که از این مسائل حاشیه‌ای جدا شدند و عدالتخواهی‌شان واقعی‌تر از این جریان عدالتخواه جدید است که به این شکل بروز و ظهور کرده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تاحالاآنچه مشاهده شده این است که اصولگراها مرادشان ازاصول منافع زمینیشان بوده وهروقت توانسته اند،برده اندوهمپالگیهایشان باسکوت، اصول!! موردنظرشان رامعناکرده اند چیزی که برای این قوم مطرح نیست ارزشهای اخلاقی ودینی است جزنمایشهای مهوع وادعاهای مردم فریب تا جایی که مُفشی ملامت میشودکه چراآبروی مجرم! رابرده ای! ای امیرالمؤمنین سلام الله علیک کجایی که شمشیرت وزوربازویت بشدت احساس نیاز می شود.. این راباتمام وجود دریافتیم که بازمینیان راه به جایی نخواهیم برد وهر روزمان بدترازدیروز مان….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا