خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لسترسیتی رم 8 اردیبهشت 1401 ؛ نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا

دو تیم رم و لسترسیتی امشب در نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس به مصاف هم می‌روند. پخش زنده لسترسیتی رم 8 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

لسترسیتی و رم امشب از ساعت 23:30 در نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم می‌روند تا یک پای فینال جام اروپایی جدید مشخص شود. برای پخش زنده بازی لسترسیتی و رم 8 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده لسترسیتی رم 8 اردیبهشت 1401

شاگردان برندن راجرز در چند سال اخیر از تیم‌های باکیفیت لیگ جزیره بوده‌اند که امسال و با وجود همه بحران‌هایی که داشته‌اند در رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا موفق عمل کرده‌اند و در این راه و در مرحله قبل با نتیجه مجموع 2 بر 1 آیندهوون هلند را حذف کردند.

از سوی دیگر آ اس رم در مرحله پیشین کابوس دور گروهی خود، بودو گلیمت نروژ را با نتیجه مجموع 5 بر 2 از پیش رو برداشت. شاگردان ژوزه مورینیو پرتغالی که فصل پرفراز و نشیبی را در سری آ از سر گذراندند این روزها برای کسب سهمیه لیگ اروپا و یا در صورت امکان لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند.

رم در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی و لستر 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست داشته‌ است. دو تیم پیش از این هرگز رویاروی یکدیگر نشده‌اند اما راجرز و مورینیو مربیان دو تیم بارها و در موقعیت‌های مختلف با هم روبرو شده‌اند که معمولا برتری با مورینیو بوده است.

برای تماشای پخش زنده بازی لسترسیتی و رم 8 اردیبهشت 1401 در نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا از ساعت شروع بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لسترسیتی و رم 8 اردیبهشت 1401 BT Sport

پخش زنده فوتبال لسترسیتی رم 8 اردیبهشت 1401 از Sport TV

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا