خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علاقه سیتی به پوگبا ؛ آیا ستاره فرانسوی شاگرد گواردیولا خواهد شد؟

با توجه به پایان قرارداد ستاره فرانسوی منچستر یونایتد گمانه‌زنی‌ها درباره تیم بعدی او آغاز شده است. اکنون رسانه‌ها خبر از علاقه سیتی به پوگبا دادند.

پل پوگبا ستاره فرانسوی تیم منچستر یونایتد در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. این بازیکن با استعداد نتوانست در طی دوران حضور خود در این تیم درخشش خود را تکرار کند.

دوران طلایی بازی پوگبا به دوران حضورش در یوونتوس برمی‌گردد، جایی که پوگبا توانست با بازی‌های درخشان خود توجه فوتبال‌دوستان را به خود جلب نماید.

این درخشش نهایتا موجب گردید که پوگبا با انتقال گران قیمت به تیم منچستر یونایتد بپیوندد. با اینحال افت تیم منچستر یونایتد همراه با افت و حاشیه‌های زیاد پیرامون پوگبا شد و در پایان فصل جاری هم او و هم باشگاه با رضایت کامل از هم جدا خواهند شد.

به گزارش خبرگزارش فارس و به نقل از فابریزیو رومانو پل پوگبا یکی از گزینه‌های منچسترسیتی است. باشگاه در خصوص او هنوز تصمیم نگرفته و تنها یک بحث میان آنها شکل گرفته است که آیا برای خرید هافبک منچستریونایتد اقدام کنند یا خیر.

منچسترسیتی همچنین علاقه دارد برای خرید فرانکی دی‌یونگ اقدام کند. این بازیکن مورد توجه گواردیولاست ولی قیمت بسیاری بالایی دارد. رسانه‌های انگلیسی عنوان کردند که ممکن است سیتیزن‌ها برای خرید دی یونگ بازیکنی مثل برناردو سیلوا را وارد ماجرا کنند.

رومانو در انتها نوشت که استعدادیاب‌های منچسترسیتی نیز یک گزینه برای گواردیولا پیدا کرده‌اند. ماتئوس نونز این هافبک 23 ساله اسپورتینگ لیسبون از سال 2019 تاکنون 71 بازی برای تیم پرتغالی انجام داده است.

باید ببینیم که آیا این علاقه سیتی به پوگبا تنها در حد گمانه‌زنی است و یا این ستاره فرانسوی در یک انتقال جنجالی، به دیگر تیم شهر منچستر خواهد پیوست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا