خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقلال فولاد بدون تماشاگر

تیم استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان فولاد است و حالا طبق تصمیم شورای تامین استان خوزستان، استقلال فولاد بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.


انصاف ورزشی : تیم استقلال تهران که در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رتبه اول جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است، در هفته بیست و هفتم میهمان تیم فولاد خوزستان است. فولاد خوزستان عملکرد بسیار خوبی در ماه‌های اخیر داشته و به عنوان تنها نماینده‌ی فوتبال ایران در بین شانزده تیم مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید. فولادی ها با چنین عملکرد درخشانی زیر نظر جواد نکونام امید بسیاری به رقم زدن اولین شکست فرهاد مجیدی و تیمش در فولاد آره‌نا دارند.

این بازی، روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، از ساعت 19:45 به میزبانی تیم فولاد خوزستان برگزار خواهد شد. بازی‌ای که حتی می‌تواند حکم قهرمانی استقلال را امضا کند. اما در عین ناباوری و با تصمیم شورای تامین استان خوزستان، بازی روز شنبه دو تیم بدون تماشاگر خواهد بود.


به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود این بازی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، شورای تامین استان خوزستان با برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران موافقت نکرده است.

پیش از این نیز شورای تامین استان با برگزاری دربی خوزستان در آبادان با حضور تماشاگران مخالفت کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا