خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جام باشگاه های والیبال آسیا 2022 ؛ ستاره باران تیم‌های ایرانی!

جام باشگاه های والیبال آسیا 2022 از فردا 24 اردیبهشت 1401 به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و دو تیم پیکان و مقاومت شهداب نمایندگان ایران خواهند بود.

انصاف ورزشی: فینالیست‌های لیگ برتر والیبال ایران یعنی پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد که به ترتیب نایب‌قهرمان و قهرمان سوپرلیگ والیبال ایران شدند این روزها فصل نقل و انتقالاتی شلوغی را سپری می‌کنند تا با اقتدار در والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا 2022 ظاهر شوند.

جالب اینجاست پیکان که جدال فینال را به رقیب یزدی خود واگذار کرد تیمی در حد قهرمانی اروپا و یا حتی قهرمانی جهان جمع‌ کرده و شهدابی‌ها هم با چند خرید کوشیده‌اند از قافله عقب نمانند.

خریدهای عجیب و جذاب پیکان و شهداب

پیکان با خرید شماری از بزرگترین ستارگان جهان یعنی اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیر، سعید معروف و سید محمد موسوی، را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا جذب کرده‌اند. به طور مشخص، کسب عنوان قهرمانی آسیا در دستور کار پیکانی‌ها قرار گرفته است اما از سوی دیگر شهداب هم که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند با جذب چند والیبالیست مطرح دنیا در حال آماده‌سازی تیم خود است.

شهداب ابتدا گردن پرین، کاپیتان تیم ملی کانادا را به خدمت گرفت و سپس دیگر ستاره دنیای والیبال یعنی دونوان ژاورونوک اهل جمهوری چک که بازیکن تیم والیبال مونزا ایتالیا است را جذب کرد که هر دو در پست دریافت‌کننده قدرتی بازی می‌کنند.

سومین خرید یزدی‌ها اما احتمالا از دو خرید پیشین پرسروصداتر است، جایی که تیم یزدی رسما تایید کرد که سوپراستار دنیای والیبال، روبرت لندی سیمون را جذب کرده است.

سیمون کوبایی که در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان روی تور در دنیای والیبال محسوب می شود با عقد قراردادی رسمی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به شهداب پیوسته است.

سیمون همچنین به عنوان بهترین سرعتی زن دنیا توانسته با تیم لوبه ایتالیا عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ والیبال سری آ ایتالیا را به دست آورده و عنوان ارزشمندترین بازیکن این رقابت‌ها شناخته شود. گروه‌بندی و برنامه برگزاری رقابت‌های جام باشگاه های والیبال آسیا 2022 که از 24 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود به قرار زیر است:

گروه A: ایران (پیکان)، تایلند (ناخون راتچاسیمای)، عراق (گاز جنوبی) و ژاپن (سانتوری سانبردز)

گروه B: ایران (مقاومت شهداب یزد)، قطر (الریان)، قزاقستان (تاراز) و عراق (باشگاه اربیل)

کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه مرحله گروهی این رقابت‌ها را اعلام کرد که به قرار زیر است:

 شنبه ۲۴ اردیبهشت

ساعت ۱۰؛ ژاپن (سانتوری سانبردز) – تایلند (ناخون راتچاسیمای)

ساعت ۱۳: قطر (الریان) – قزاقستان (تاراز)

ساعت ۱۶: ایران (پیکان) – عراق (گاز جنوبی)

ساعت ۱۹: ایران (مقاومت شهداب یزد) – عراق (باشگاه اربیل)

 یکشنبه ۲۵ اردیبهشت

ساعت ۱۰؛ تایلند (ناخون راتچاسیمای) – عراق (گاز جنوبی)

ساعت ۱۳: قزاقستان (تاراز) – عراق (باشگاه اربیل)

ساعت ۱۶: ژاپن (سانتوری سانبردز) – ایران (پیکان)

ساعت ۱۹: قطر (الریان) – ایران (مقاومت شهداب یزد)

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت

ساعت ۱۰؛ ژاپن (سانتوری سانبردز) – عراق (گاز جنوبی)

ساعت ۱۳: عراق (باشگاه اربیل) – قطر (الریان)

ساعت ۱۶: ایران (پیکان) – تایلند (ناخون راتچاسیمای)

ساعت ۱۹: ایران (مقاومت شهداب یزد) – قزاقستان (تاراز)

روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401 تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها استراحت می‌کنند و فردای آن روز یعنی 28 اردیبهشت و در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های اول تا چهارم جدول گروه A به صورت ضربدری به مصاف تیم‌های اول تا چهارم گروه B خواهند رفت.

مراحل نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات جام باشگاه های والیبال آسیا 2022 نیز روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا