خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خانواده‌ی علی مرادخانی: چون وضع اقتصادی کشور مساعد نیست هزینه‌های مراسم صرف امور فرهنگ و موسیقی شود

محمد مرادخانی، فرزند مرحوم علی مرادخانی، معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی، در پیامی نوشت:

به نام خدا
با سلام و احترام
در آستانه فرا رسیدن نخستین سالروز درگذشت پدرم علی مرادخانی جلسه ای در موزه موسیقی در تاریخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۱ برگزار شد و در آن مطرح گردید که هیئت مدیره محترم موزه موسیقی عزم آن دارند به رسم یادبود، مراسم سالگردی برای ایشان با حضور همراهان، همکاران و هنرمندان گرامی برگزار کنند و بنده نیز پیشاپیش از حسن نیت این عزیزان آگاهم و از ایشان کمال قدردانی را دارم.

اما اکنون که وضعیت اقتصادی در کشور مساعد نیست و مردم و کارمندان نهادهای دولتی و خصوصی با مشکلات مالی و معیشتی بسیاری مواجه‌اند و به تبعِ این شرایط صرف هزینه برای برگزاری اینگونه مراسم‌ها در مکان‌های فرهنگی و هنری باید از اولویت کمتری برخوردار باشد، درخواست و پیشنهاد خانواده این است که تمام هزینه‌های مراسم مذکور، برای امور فرهنگی و هنری موزه موسیقی صرف گردد.

بدون شک و از آنجا که پدرم از ابتدای بنیان نهادن موزه موسیقی ایران چون یک باغبان از این نهال نوپا مراقبت کرد تا زمانی که تقدیر الهی، او را از این دیار به دیار باقی رهسپار کرد، تمام هم و غمش پیشرفت و تعالی هنر و گستردگی ارتباط بین مردم با هنرمندان حوزه‌های مختلف بویژه هنر موسیقی بود، حتم دارم که از این تصمیم مشعوف و روانش شاد خواهد گردید.

باشد که این درخت تنومند و یادگار آغشته به هوای هنر و عطر موسیقی بیش از پیش و درخشان‌تر بر پیکره‌ی فرهنگی ایران عزیز به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا