خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده موتو جی پی ایتالیا امروز 8 خرداد 1401 (Grand Prix Of Italy)

فصل جدید مسابقات موتو جی پی در سال 2022 حال به ایتالیا رسیده است. برای پخش زنده موتو جی پی ایتالیا امروز 8 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

فصل جدید مسابقات موتو جی پی برای دوستداران این رشته حال و هوای خاصی دارد چراکه والنتینو روسی پس از سال‌ها فعالیت، بازنشستگی خود را در پایان فصل گذشته اعلام کرد. برای پخش زنده موتو جی پی ایتالیا ۲۰۲۲ با ما باشید.

پخش زنده موتو جی پی ایتالیا امروز 8 خرداد 1401

سال گذشته موتو جی پی قهرمان جدید و خاصی دید، فابیو کوارتارارو که در سومین سال حضور خود توانست به اولین موتورسواری فرانسوی بدل شود که در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسیده است.

فابیو دی جیاننانتونیو موتور سوار تیم گرسینی در تعیین خط ایتالیا که در هوای بارانی پیست برگزار شد و با تصادف مارک مارکز همراه بود اولین پول پوزیشن خود را ثبت کرد. مارکز اما احتمالا بعد از گرندپری ایتالیا قرار است یک جراحی دست داشته باشد و شاید کل فصل را از دست بدهد.

فابیو کوارتارارو قهرمان فصل پیش هم که در تعیین خط عملکرد خوبی نداشت، پایین‌تر از فرانچسکو باگنایا، موتورسوار دوکاتی در رده ششم قرار گرفت. برای پخش زنده موتو جی پی ایتالیا 8 خرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی ۱۶:۳۰ به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده موتو جی پی ایتالیا 2022

لینک 2: پخش زنده موتو جی پی ایتالیا 8 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا