خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشن قهرمانی استقلال ؛ قهرمانی بدون باخت استقلال با شکستن رکوردها

جشن قهرمانی استقلال دیشب و پس از تساوی بدون گل این تیم با نفت مسجدسلیمان، با حضور چیزی در حدود ۱۰۰ هزار هوادار آبی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم استقلال تهران دیشب و پس از طی کردن یک فصل تاریخی سرانجام پس از ۹ سال توانست جام لیگ برتر فوتبال ایران را بالای سر ببرد. استقلالی‌ها در این فصل اکثر رکوردهای مهم فوتبال باشگاهی ایران را یا بهبود دادند و یا با آن مساوی کردند.

شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل رویایی توانستند با کسب ۶۸ امتیاز بیشترین امتیاز کسب شده تیم قهرمان در تاریخ فوتبال ایران را به دست بیاورند. همچنین آن‌ها با ۱۹ برد رکورد بیشترین برد را نیز به نام خود ثبت کردند. رکورد بیشترین کلین شیت یا بسته نگه داشتن دروازه در یک فصل فوتبال ایران نیز، با ۲۱ کلین شیت به تیم استقلال تعلق گرفت. تعداد گل خورده استقلال در این فصل عدد نازل ۱۰ را نشان می‌دهد که این نیز کمترین گل خورده یک تیم در یک فصل فوتبال ایران است. اما استقلال و فرهاد مجیدی در فصل طلایی خود یک رکورد ماندگار دیگر هم از خود ثبت کردند و آن‌هم اینکه برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بدون هیچ شکستی توانستند فصل را به پایان برسانند و به نوعی جام طلایی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند.

اما در باب برگزاری جشن قهرمانی استقلال باید گفت این جشن به بهترین و شکیل‌ترین شکل ممکن برگزار شد اما در خصوص ورود هواداران به ورزشگاه نقایص بسیاری وارد بود به طوری‌که ۶۳ هزار بلیط فروخته شده بود اما قطعا حدود ۱۰۰ هزار هوادار دیشب شاهد جشن قهرمانی استقلال بودند؛ و این یعنی بسیاری بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند و در خصوص جای‌گیری هواداران برروی صندلی‌های خود نیز شاهد عملکردی بسیار بد از سوی مسئولین بودیم به نحوی که شاید بتوان گفت چنین بی‌نظمی در ورود و اسکان هواداران در استادیوم آزادی سال‌ها بود که رخ نداده بود.

به هر روری فصل به زیباترین شکل ممکن برای هواداران استقلال به پایان رسید و آبی‌ها یک فصل تاریخی را پشت سر گذاشتند فصلی که در نهایت حتی اشک‌های فرهاد مجیدی را برروی سکوی قهرمانی جاری کرد.

جشن قهرمانی استقلال ؛ قهرمانی بدون باخت استقلال با شکستن رکوردها

برای دیدن جشن قهرمانی استقلال اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا