خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آمریکا اروگوئه امروز 16 خرداد 1401

دو تیم ملی اروگوئه و آمریکا بامداد امروز در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف هم می‌روند. پخش زنده آمریکا اروگوئه امروز 16 خرداد 1401 را با ما ببینید.

بسیار طبیعی است که بر خلاف ایران، همه دیگر تیم‌های هم گروه ایران یا حتی همه تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر خود را با بازی‌های دوستانه یا رسمی درگیر کنند. برای پخش زنده اروگوئه آمریکا 16 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده آمریکا اروگوئه امروز 16 خرداد 1401

آمریکا که چند روز پیش در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر 0،‌ مراکش قدرتمند را در هم کوبید،‌ امروز به مصاف اروگوئه‌ای می‌رود که بعد از لغو بازی ایران و کانادا، قرار بود تیم ملی با آن رویارو شود که البته این بازی نیز لغو شد.

در حال حاضر که تیم‌های اروپایی درگیر جام ملتها و تیم‌های آفریقایی درگیر قهرمانی آفریقا هستند، تیم‌های آمریکای جنوبی، شمالی و البته آسیای شرقی در حال برگزاری انواع دیدار تدارکاتی هستند. در این میان تیم ایران هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد.

اروگوئه، تیم دوست‌داشتنی آمریکای جنوبی در 5 بازی آخر خود 5 پیروزی به ثبت رسانده و امریکا 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست. دو تیم پیش از این در دیداری دوستانه در سال 2019 هم به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن تساوی 1 بر 1 بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی اروگوئه و آمریکا 16 خرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 1:30 بامداد 16 خرداد به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال اروگوئه و آمریکا 16 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا