خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محرم نویدکیا از سپاهان جدا شد

محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان در تماسی با مدیران این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرد و با موافقت باشگاه رسما از سپاهان جدا شد.

به گزارش انصاف ورزشی، محرم نویدکیا در ابتدای لیگ بیستم و پس از دوره‌ی دوساله‌ی تقریبا ناموفق امیر قلعه‌نویی هدایت طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود را برعهده گرفت و در فصل اول مربیگری خود توانست با کسب امتیاز بسیار خوب 65 تیم سپاهان را به مقام نایب قهرمانی برساند و سهمیه‌ی رقابت‌های آسیایی را کسب کند.

اما سال دوم مربیگری محرم در سپاهان علی‌رقم خریدهای پرسروصدای این تیم، آن‌طور که باید وشاید پیش نرفت. سپاهان در فصلی که گذشت خیلی زود از کورس قهرمانی جاماند و قافیه را به استقلال و پرسپولیس واگذار کرد. طلایی‌پوشان همچنین در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند تا از جام حذفی نیز کنار بروند. رقابت‌های آسیایی نیز برای نویدکیا خوش یمن نبود و این تیم با عملکردی نسبتا ضعیف در دور گروهی این رقابت‌ها حذف شدند.

این فصل پرفشار اما باعث شد تا محرم نویدکیا دوبار از سمت خود کناره‌گیری کند اما باشگاه در هردو مقطع با جداییی وی مخالفت کرد.

محرم نویدکیا از سپاهان جدا شد

اما امروز و پس از سومین استعفای وی باشگاه سپاهان سرانجام با جدایی نویدکیا موافقت کرد تا کاپیتان سابق و محبوب طلایی‌پوشان رسما از هدایت این تیم کنار برود.

روابط عمومی باشگاه سپاهان این خبر را این‌گونه مخابره کرده است:

«محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امكـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران؛ انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتا اعلام نمود.»

حال باید دید باشگاه سپاهان برای نیمکت خود چه کسی را در نطر خواهدگرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا