خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان هفته اول لیگ ملت های والیبال 2022 برای ایران؛ دو برد و دو باخت حاصل کار تیم ملی

لیگ ملت های والیبال 2022 از بامداد 18 خرداد ماه 1401 آغاز شد و 16 تیم در دو گروه در کانادا و برزیل به رقابت پرداختند که دو برد و دو باخت حاصل کار شاگردان عطایی در برزیل بود.

به گزارش انصاف ورزشی، در گروه مردان لیگ ملت های والیبال 2022 16 تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در این رقابت‌ها حضور دارند. میزبان هفته اول این رقابت‌ها در دو گروه، برازیلیا در برزیل و اوتاوا در کانادا بودند که تا ساعاتی دیگر این رقابت‌ها در هفته اول خود به پایان خواهد رسید.

پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 امروز 19 خرداد

اما تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها با ترکیبی بسیار جوان شده به رقابت پرداخت تیمی که در آن خبری از نام‌هایی همچون سعید معروف، محمد موسوی و امیر غفور نیست و به نوعی در حال تغییر نسل هست. اما همین تیم جوان نیز با غایبانی همچون علی‌اصغر مجرد و مجتبی میرزاجانپور وارد هفته اول رقابت‌ها شد که حاصل آن دو پیروزی سه بر یک مقابل چین و استرالیا و همچنین دو شکست سه بر صفر مقابل هلند و ژاپن بود.

عملکرد تیم جوان بهروز عطایی در برابر ژاپن و هلند بسیار ضعیف بود و انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخته است. حال باید دید تیم جوان ایران می‌تواند در ادامه لیگ ملت های والیبال 2022 و همچنین رقابت های قهرمانی جهان عملکرد بهتری داشته باشد، با باید شاهد دوران افول والیبال این رشته ورزشی محبوب در ایران باشیم.

گفتنی است 8 تیم برتر این رقابت ها در جدول، نهایتا دور نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 را در ایتالیا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا