خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 امروز 31 خرداد

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ در هفته دوم از 31 خرداد ماه 1401 آغاز می‌شود. پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 امروز 31 خرداد 1401 را با ما ببینید.

لیگ ملت های والیبال یا همان لیگ جهانی والیبال هر ساله با حضور تعدادی از بهترین تیم‌های جهان به میزبانی کشورهای مختلفی برگزار می شود. برای پخش زنده والیبال لیگ ملت ها ۲۰۲۲ امروز 31 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 امروز 31 خرداد 1401

لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۸ خردادماه سال جاری آغاز شده است و دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.

در گروه مردان ۱۶ تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در این رقابت‌ها حضور دارند. میزبانان هفته دوم رقابت‌ها، بلغارستان و شهر صوفیه و فیلیپین و شهر کویزون خواهند بود

در روز اول هفته دوم چهار دیدار برگزار می‌شود که در اولین دیدار هلند 3 بر 0 از سد اسلوونی گذشت و سه دیدار آرژانتین و ژاپن (15:30)، استرالیا و کانادا (18:30) و ایران و بلغارستان (21:30) را از می‌توانید از انصاف ورزشی دنبال کنید.

لینک 1: پخش زنده والیبال آرژانتین و ژاپن 31 خرداد 1401

لینک 2: پخش زنده والیبال استرالیا و کانادا 31 خرداد 1401

لینک 3: پخش زنده والیبال ایران و بلغارستان 31 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگه بجز باخت توقع دیگه ای دارید؟ با این مربی بی علم و دانش.
    خدا لهستان را بغل کرد که به بازیها برگرده

  2. در ورزش از سوی فدراسیون جهانی والیبال، دوگانه سیاسی، نژادی اعمال می‌شود، در غیر این صورت بازیکنان ایرانی و دیگر ملت‌ها چیزی از والیبال اروپا که کم ندارند، از آنها بالاتر هستند، این مطلب رو تک تک ایرانیان باید بدانند. در مسابقات تیم ملی ایران که معروف و دیگران در مصاف برزیل بودند، برای غلبه بر برزیل فاصله ای نداشتیم، از نطر روانی مربی برزیل عمدا درخواست ویدئو چک داد تا سرویس زننده ایران را دچار اختلال کند و همین هم به نفع آنها شد و یا موارد دیگر برای مانع شدن غلبه ایران برای سکوی اول جهانی داور به نفع رقبای ایران داوری می‌کرد و همه شاهد این قضایا هستند. خلاصه آنکه هم درسیاست و هم در حوزه علم و ورزش و هنر، مانع ایران می‌شوند تا نگذارند ملت‌های دنیا ارزش ایران را بدانند ولی موفق نخواهند شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا