خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماموریت تلویزیون ایران فردا پایان می‌یابد؟ نوری زاده کجاست

گمانه‌زنی درباره تغییر سیاست‌های رسانه‌ای دولت سعودی علیه ایران تقویت شده است

خبرهای رسیده از لندن، حاکی از بروز مشکلات جدی در اداره سازمان تلویزیون «ایران فردا» است که تحت مدیریت علیرضا نوری‌زاده فعالیت می‌کند.

بنا بر اطلاعات رسیده به انصاف نیوز، کارمندان کم‌شمار این تلویزیون در ماه‌های اخیر با مشکل دریافت حقوق و مزایا مواجه بوده‌اند و پرداخت برخی از کارکنان تا سه ماه به تاخیر افتاده است.

بنا بر این گزارش، علیرضا نوری‌زاده نیز مانند سابق در دسترس نیست و تماس با او مشکل شده است. برخی نیز احتمال ترک خاک انگلستان توسط او و همسرش را مطرح کرده‌اند.

کاهش پخش برنامه‌های زنده و افزایش چشمگیر بازپخشی‌های تلویزیون ایران فردا یکی از شواهدی است که احتمال مشکلات این شبکه را قوت می‌بخشد.

تلویزیون ایران فردا از تشکیلاتی است که توسط «مرکز مطالعات عربی ایرانی» تامین مالی می‌شود. این موسسه را سیدجعفر رائد، سفیر چندین ساله دولت شاهنشاهی ایران در عربستان سعودی تاسیس کرد. روابط خوب او با رهبران جهان عرب و خاندان آل‌سعود، ادامه کار موسسه مذکور پس از انقلاب را ممکن کرد. به بیان دیگر، این موسسه و زیرمجموعه‌هایش توسط دولت عربستان تامین مالی می‌شده است.

مشکلات اخیر تلویزیون ایران فردا، که با خبرهایی از اعمال فیلترهای جدید در پرداخت‌های تلویزیون ایران‌اینترنشنال همراه شده، این گمانه را تقویت کرده که سیاست‌های رسانه‌ای دولت سعودی در قبال ایران در حال تغییر است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا نوری‌زاده می‌تواند سعودی‌ها را به ادامه حمایت از تلویزیون خود مجاب کند یا کار ایران فردا به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بدبخت وطن فروش…. سالها دوره گردی شیطان رو کرد… حالا دستش کوتاه از همه جا…

    1
    5
  2. اینکه برنامه‌هاش،مثل قبل داره اجرا میشه.من دنبال کردم، یه شب وقفه داشته.احتمالا هم مهمان ثابت آن شب نمیتونسته حاضر بشه. نوری‌زاده که جاش همه‌جا هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا