خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی وریا غفوری از استقلال یا موضوعی دیگر؟ استوری مشکوک کاپیتان!

جدایی وریا غفوری از استقلال اتفاق تلخی است که کام هواداران استقلال را پس از قهرمانی بزرگ در فصل پیش فوتبال ایران، بیش از پیش تلخ خواهد کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، وریا غفوری کاپیتان سنندجی و 35 ساله باشگاه استقلال همواره به موضع‌گیری‌های تند و تیز خود در حوزه اجتماعی شهره است. بازیکنی که در سالهای اخیر موضع‌گیری‌های تندی در خصوص دختر آبی، ساقط ساختن هواپیمای اوکراینی، گرانی‌ها و اوضاع معیشتی مردم، کشته شدن کولبرها و … داشته است. موضع‌گیری‌هایی که به مذاق بسیاری خوش نیامده و به اعتقاد برخی هزینه‌هایی برای وریا غفوری داشته است. برخی حتی دعوت نشدن وریا به تیم ملی در این سالها را به همین موضوعات مرتبط می‌دانند.

اما پس از قهرمانی استقلال در فصل پیش غفوری در مصاحبه‌ای به شدت از شرایط اقتصادی گله کرده و به اعتراضات خوزستان نیز اشاره کرد. این اتفاق با شایعه‌ی ممنوع التصویری وریا در تلویزیون همراه شد که البته صداوسیما پس از آن تلاش کرد این شایعه را تکذیب کند. موضوعی که حتی سبب شد تا فرهاد مجیدی به حمایت از کاپیتان خود به شدت به صداوسیما حمله کند.

اما حالا و پس از جدایی مجیدی زمزمه‌هایی از حذف وریا غفوری به گوش می‌رسد؛ غفوری بارها و بارها از میل خود برای خداحافظی در استقلال سخن گفته است اما تا این لحظه خبری از تماس مدیران استقلال با غفوری برای تمدید قرارداد نیست و جواد نکونام نیز خواهان به خدمت گرفتن وریا برای فولاد است.

در چنین شرایطی دقایقی پیش وریا غفوری استوری مشکوکی را منتشر کرد که باید دید این استوری به معنای جدایی وریا غفوری از استقلال است یا به موضوعی دیگر ارتباط دارد.

جدایی وریا غفوری از استقلال یا موضوعی دیگر؟ استوری مشکوک کاپیتان!

وریا در استوری خود نوشت:

«روزگار عجیبیست…

چه بی پروا در برابر آفتاب تابان پرنده را از داشتن آسمان آبی محروم می‌کنند چه بی پروا سکوت آرامبخش ساحل مارا با قدم های آهسته و هرز میشکنند گویی صدای زیبای پرندگان به مذاقشان خوش نمی‌آید گویی نمیدانند آسمان با پرواز پرنده زیباست و ساحل با سکوت خاص خود دلنشین است گرچه آهسته و یواشکی قدم برداشتید اما رد چکمه های شما در ساحل زیبا و آرامبخش ما پاک نخواهد شد…»

حال باید دید این اسنوری به معنای جدایی وریا غفوری از استقلال است یا موضوع چیز دیگری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وریاجان تویادآورمردان غیوروبزرگ این سرزمینی،ایران به وجودشمابزرگان افتخارمیکند،،،،روزی فراخواهدرسیدکه آسمان آبی جای سیاهی رابگیرد

    12
    4
  2. وریا جان.
    شرافت و مردانگی تو این مملکت بوی کهنه گی میده.
    در عوض بیشرفی و نامردی و به لجن کشیدن مردم و در فقر مطلق بردن مردم جوری که چند وقت دیگه تن فروشی به خاطر سیر کردن شکم یه اتفاق ساده و معمولی میشه.
    تو این دوران مردانگی شما قابل ستودنه .
    تیم من پرسپولیسه ولی دیگه از این به بعد تصمیم گرفتم رنگی نباشم و خودم هم بشم یه وریای غفوری دیگه

    9
    2
  3. متن بسیار با مسمایی بود! بسیار زیبا و تکان دهنده!

    امیدوارم آنان که در حاشیه امن خود خوابند یا به هر دلیل خود را به خواب زدند بیدار شوند!

    به امید روزی که همه با هم از شادی هایمان بگوییم و بشنویم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا