خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصاحبه عادل فردوسی پور با میرشاد ماجدی

مصاحبه عادل فردوسی پور با میرشاد ماجدی سرپرست موقت ریاست فدراسیون فوتبال، سومین مصاحبه‌ی عادل فردوسی پور از زمان آغاز همکاری با سایت «فوتبال 360» است.

به گزارش انصاف ورزشی، عادل فردوسی پور مجری محبوب سالهای نه‌چندان دور صداوسیما که با بی‌مهری این سازمان مواجه شد و نتوانست برنامه‌ی محبوب «نود» را ادامه دهد و حتی از گزارش بازی‌ها در تلویزیون نیز محروم شد، اخیرا باب همکاری با سایت و اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰» را باز کرده است. گویا قرار است عادل فردوسی پور مصاحبه‌هایی را برای این سایت ترتیب بدهد؛ البته گفتنی است هنوز ابعاد فعالیت جدید مجری محبوب مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید گستره‌ی این فعالیت کجاست.

عادل فردوسی پور برای اولین مصاحبه به سراغ هم دانشگاهی سابق خود، علی دایی شهریار فوتبال ایران رفت و برای دومین مصاحبه به سراغ دراگان اسکوچیچ سرمربی نه چندان محبوب تیم ملی ایران رفت و حالا پس از دو مصاحبه چالشی، جذاب و نسبتا موفق عادل فردوسی پور به سراغ میرشاد ماجدی سرپرست موقت ریاست فدراسیون فونبال رفته است و احتمالا باید شاهد یک گفتگوی جذاب و چالشی دیگر از فردوسی پور باشیم.

ماجدی که پس از عزل عزیزی خادم سکان هدایت فدراسیون فوتبال را به صورت موقت و تا زمان برگزاری انتخابات بر عهده گرفته است هرچند که به او در همین مدت کوتاه هم انتقادات زیادی وارد شده است. برای دیدن مصاحبه عادل فردوسی پور با میرشاد ماجدی همراه ما باشید.

برای دیدن این مصاحبه اینجا کلیک کنید

مصاحبه عادل فردوسی پور با ماجدی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا