خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات مخبر درباره‌ی بازنشستگان تکذیب شد

ایسنا نوشت: «معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور، اظهارات منتسب به محمد مخبر در فضای مجازی درخصوص بازنشستگان را تکذیب کرد.

در اطلاعیه این دفتر آمده است: بنا بر ماموریت رئیس جمهور محترم، معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف ها و دغدغه های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آنها تاکید کرده اند. ایشان در تمامی جلسات رسمی و غیر رسمی جز در حمایت از این قشر آبرومند و محترم، سخنی نگفته است.

بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به ایشان منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می شود.

لازم به تاکید است در آخرین جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص بازنشستگان محترم برگزار شده، جبران مابه التفاوت عدد مصوب دولت با میزان افزایش مورد نظر بازنشستگان به عنوان متناسب سازی حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تمام رسانه ها دست بدست هم داده اند و با تمام تلاش در حال نشر تکذیبیه اظهارات جناب مخبر هستند!! اگر جناب ایشان، حقیقتا این حرفها را نزده و اعتقادی هم به محتوای این حرف ها ندارد، پس چرا اینقدر در حال عذاب دادن بازنشستگان مظلوم هستند!!!؟ چگونه مسئولان طراز اول مملکت خود دم از قانون و رعایت آن در تمام شئون میزنند اما در عمل قانون شکنی میکنند و بر این قانون شکنی خود هم اصرار و ابرام می ورزند!!؟ آیا اینان خود را مبری از هرگونه اشتباه میدانند؟ آیا اینان خود را مافوق بشر تصور میکنند!!؟ (انا بشر مثلکم) آیا خود را برتر از پیغامبر و ائمه میدانند!!؟ اشتباه کرده اید خب، بپذیرید و اصلاح کنید، کاملا هم میدانید که با این اشتباه فراقانونی خود جمعیت قابل توجهی از بازنشستگان بی پناه را رنج و عذاب داده اید.

  2. بازنشسته ها 30 سال کار کرده اند
    یعنی انتظار دارید بعد از 30 سال باز هم کار کنند ؟ هر چندهزاران هزار بار متاسفانه با حقوقی که به عنوان بازنشستگی داده میشه اکثر این عزیزان مجبور هستند دوبار جای دیگه کار کنند تا بتونند حداقل های زندگی خود و خانواده هاشون رو تامین کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا