خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پشت پرده دو دستگی بازیکنان تیم ملی ؛ جدال حامیان کیروش و حامیان اسکوچیچ!

پشت پرده دو دستگی بازیکنان تیم ملی فوتبال حکایت از آن دارد که شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی بسیار بد است برای توضیحات بیشتر با ما باشید.

به گزارش انصاف ورزشی، شایعات بازگشت کیروش و اخراج اسکوچیچ از تیم ملی باعث شد بازیکنان تیم ملی ایران به شکلی عجیب رو در روی هم قرار بگیرند و در غالب دو گروه با دو استوری هماهنگ شده به نوعی در مقابل هم موضع گیری کنند.

گروه اول حامیان اسکوچیچ بودند که رهبری آنان را باید به سردار آزمون داد بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، سعید صادقی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و … این گروه استوری آزمون با این مضمون را بازنشر کردند:

«ما اعضای تیم ملی ج.ا ایران از تلاشها و حمایتهای مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی همدل و یکصدا در کنار کادر فنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم و به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه کنید. ما بازیکنا از شماها خواهش می‌کنیم چیزی رو تغییر ندین، همه چیز را بزاریم واسه بعد از جام جهانی»

اما ساعاتی بعد گروهی دیگر از بازیکنان تیم ملی که عمدتا باتجربه های تیم ملی بودند با گذاشتن استوری دیگری در برابر این استوری موضع‌گیری کردند بازیکنانی همچون علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سامان قدوس، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و … این گروه که حامیان بازگشت کیروش به ایران هستند در استوری مشترک خود نوشتند:

«استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی‌احترامی به تیم ملی است. صدور بیانیه‌های غیر واقعی به نام تیم ملی براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گرفته و باعت دو دسته شدن تیم ملی‌شود. ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوشرنگ کشورمان هستیم و قابلیت‌هایمان را با تمام وجود در زمین نشان می‌دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می‌گذاریم. انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است، فقط کوه مشکلات‌مان را بزرگتر می‌کند».

پشت پرده دو دستگی بازیکنان تیم ملی ؛ جدال حامیان کیروش و حامیان اسکوچیچ!

آنچه از وضعیت فعلی تیم ملی مشخص است اینکه این اوضاع به هیچ‌وجه شایسته تیم ملی که قرار است برای سومین بار متوالی در جام جهانی حاضر شود نیست. اساسا این حجم از حاشیه و ناهماهنگی و تصمیمات متضاد هیچگاه در تاریخ تیم ملی سابقه نداشته و شاید بخش عمده این استرس به خاطر هم گروهی با آمریکا باشد!

در هر حال برخی رسانه‌ها درباره دو دستگی بازیکنان تیم ملی فوتبال ادعاهای متفاوتی دارند. درباره دسته اول که برخی سردمدار آن را سردار آزمون می‌دانند، شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر قرارداد همکاری سردار آزمون با فروشگاه‌های زنجیره‌ای 7 و نکته مهم این قرارداد این است که گفته می‌شود ترتیب دهنده معامله درواقع ایجنت اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بوده است! در واقع گویی سردار آزمون به نوعی ترغیب شده تا در جانب حامیان مربی فعلی قرار بگیرد. همچنین گفته می‌شود آنان که در جبهه آزمون قراردارند، اطمینان دارند که جایگاهشان با ورود کی‌روش به خطر خواهد افتاد

از سوی دیگر درباره علت واکنش متضاد کاپیتان‌های تیم ملی و تنی چند از بازکنان چون مهدی طارمی هم گفته می‌شود که این افراد به علت مشکلاتی که با اسکوچیچ دارند، از حضور در جام جهانی مطمئن نیستند و در نتیجه امیدوارند با انتخاب گزینه‌ای نزدیک به خود، شانس بیشتری برای بازی در جام جهانی داشته باشند.

علی ایحال آنچه قطعی است اینکه این شرایط و دو دستگی بازیکنان تیم ملی فوتبال به هیچ وجه به نفع تیم ملی نیست و هرچه زودتر باید تکلیف تیم ملی و سرمربی آن مشخص شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حمله به اسکوچیچ بخاطر مبارزه با بازیکن سالارانی مثل طارمی است فراموش نکنیم فرانسه نود وهشت بدون اریک کانتونا ،پاپن و ژنولا به اولین قهرمانی جام جهانی رسید ولی آرژانتین با مارادونا ،باتیستوتا،مارتین پالرمو نتوانست از مرحله گروهی صعود کند بازیکن سالاری یعنی سم طارمی و جهانبخش یعنی تیم ملی بیمار است هیچ مربی جدیدی نمی تواند در این زمان کوتاه معجزه کند و اسکوچیچ یکبار معجزه کرد شاید بتواند باز شگفتی ایجاد کند

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا