خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه دور نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 ؛ ایران و لهستان باز به هم رسیدند

برنامه دور نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 تکمیل شد و هشت تیم برتر حریفان خود را شناختند که در این میان دوباره دیدار جذاب ایران و لهستان برگزار خواهد شد.

به گزارش انصاف ورزشی، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال 2022 از 18 خردادماه با حضور شانزده تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران، هلند، صربستان، اسلوونی، آرژانتین، استرالیا، بلغارستان، چین، کانادا و آلمان آغاز شد و با برگزاری 12 بازی برای هر تیم، در 19 تیرماه به پایان رسید.

در پایان دور مقدماتی هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا هشتم مجوز حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022 که در بولونیا برگزار می‌شود را به دست آوردند.

این هشت تیم به ترتیب رتبه خود باهم دیدار خواهند کرد یعنی تیم اول با هشتم دوم با هفتم و به همین صورت تا انتها؛ در نتیجه برنامه دور نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 به شکل زیر است:

ایتالیا _ هلند 29 تیر 23:30

لهستان _ ایران 30 تیر 23:30

آمریکا _ برزیل 29 تیر 20:30

فرانسه _ ژاپن 30 تیر 20:30

این رقابت‌ها از 29 تیر تا 2 مرداد در بولونیا برگزار خواهد شد.

والیبال ایران لهستان ؛ شاهکار شاگردان عطایی با بردن لهستان در خاک این کشور

تیم ملی والیبال ایران با کسب رتبه هفتم حالا دوباره باید دیدار همیشه جذاب در برابر لهستان را برگزار کند. سروقامتان جوان بهروز عطایی تا همین جا هم عملکرد بی نظیری از خود به جا گذاشته اند اما باید دید در مرحله فینال نیز به عملکرد بی نظیر خود ادامه می‌دهند یا خیر.

بیشتر بخوانید: پخش زنده لیگ ملت‌های والیبال 2022 امروز 30 تیر 1401 ؛ مرحله نهایی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگر ایران دوباره لهستان رو شکست بده چه اتفاق بزرگی رخ میده با یه تیم جوون و کاملا متغییر افتخار بزرگی کسب میکنه هرچند تا همین جا هم کار بزرگی کرده اما بردن لهستان در دور نهایی کار دور از دسترسی نیست اما خیلی سخته خیلی برای بچه ها ارزوی موفقیت میکنم

    19
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا