خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال ایران قزاقستان 24 تیر 1401

تیم ملی بسکتبال ایران امروز در دومین دیدار خود در بسکتبال کاپ آسیا به مصاف قزاقستان می‌رود. پخش زنده بسکتبال ایران قزاقستان 24 تیر 1401 با ما باشید.

تیم ملی بسکتبال ایران که در پنجره سوم انتخابی جام جهانی دوبار مقابل قزاقستان متحول شده شکست خورد، امروز در بسکتبال کاپ آسیا از ساعت 8:30 صبح به وقت ایران به مصاف این تیم می‌رود. پخش زنده بسکتبال ایران و قزاقستان امروز 24 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده بسکتبال ایران قزاقستان 24 تیر 1401

شاید وقتی پیش از برگزاری مسابقات پنجره دوم و سوم انتخابی‌های جام‌ جهانی ۲۰۲۳، اعلام می‌شد که تیم ملی ایران در مرحله گروهی کاپ آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌هایی چون سوریه، قزاقستان و ژاپن هم گروه است، بسیاری فکر می‌کردند که تیم ایران بدون دردسر راهی دور بعد خواهد شد.

پس از این دو پنجره اما دید بسیاری از اهالی بسکتبال نسبت به حریفان ایران و خصوصا قزاقستان تغییر کرد. قزاق‌هایی که پیش از این دو بازی بردی را مقابل ایران نداشتند، موفق شدند در دو مسابقه رفت و برگشت پنجره دوم و سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ (در تهران و آستانه)، تیم ملی ایران را با دو سرمربی متفاوت (مصطفی هاشمی و سعید ارمغانی) شکست دهند و حالا در مسابقات کاپ آسیا نیز حریف ایران شده‌اند

تیم ایران که بازی اول خود را مقتدرانه برابر سوریه پیروز شد، امروز باید به مصاف قزاقستان برود. باید دید آیا ایران می‌تواند طلسم قزاقستان را بشکند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران و قزاقستان 24 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده بسکتبال کاپ آسیا 2022 ؛ ایران و قزاقستان (شبکه خارجی)

لینک 2: پخش زنده بسکتبال کاپ آسیا 2022 امروز 24 تیر 1401 ؛ ایران و قزاقستان (شبکه ورزش)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا