خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست

وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست تا برخلاف برخی شنیده‌ها وریا غفوری در فوتبال ایران به فوتبال خود ادامه دهد و پس از سالها با لباسی جز آبی در لیگ بازی کند.

به گزارش انصاف ورزشی، وریا غفوری کاپیتان سابق و 35 ساله‌ی استقلال با حضور در تمرینات فولاد خوزستان رسما پیوستنش به این تیم را تایید کرد. هرچند که تا کنون باشگاه فولاد خوزستان این قرارداد را رسمی نکرده است که شاید به دلیل حساسیت‌های موجود پیرامون نام وریا غفوری باشد حساسیت‌هایی که حتی منجر به سانسور اسم «وریا» در بازی اسم و فامیل یک برنامه تلویزیونی هم شده است! البته احتمالا دلیل این موضوع هرچه که باشد به زودی این انتقال رسمی خواهد شد.

بسیاری جدایی وریا غفوری پس از شش سال از استقلال را به موضع‌گیری‌های تند و تیز اجتماعی وی در خصوص وقایع سیاسی و اجتماعی مختلف می‌دانند و این جدایی را فوتبالی تحلیل نمی‌کنند.

گفتنی است پیش از این وریا غفوری و هواداران استقلال خواهان تمدید قرارداد وریا غفوری شده بودند که این خواسته با بی‌مهری مسئولان استقلال مواجه شد تا سرانجام وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست.

حال باید دید سرانجام وریا غفوری که حالا محبوبیتی بیش از پیش دارد چه عملکردی را زیرنظر جواد نکونام همبازی سابق خود در تیم ملی در این فصل خواهد داشت.

وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست
وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست (عکس منتشرشده از وریا غفوری در تمرین فولاد توسط وبسایت «ورزش سه» )

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا