خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیگ ملت‌های والیبال ؛ فرانسه و آمریکا با اقتدار در فینال

لیگ ملت‌های والیبال 2022 در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد که دو تیم فرانسه و آمریکا با بردهای سه بر صفر برابر ایتالیای میزبان و لهستان، به فینال راه پیدا کردند.

به گزارش انصاف ورزشی، لیگ ملت‌های والیبال 2022 در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد که دو تیم آمریکا و لهستان که به ترتیب برزیل پرافتخار و تیم سرافراز ایران را از گردونه رقابت ها حذف کرده بودند، برگزارکننده دیدار نخست بودند که در این بازی تیم ملی والیبال آمریکا به راحتی و در سه ست پیاپی لهستان پرمهره را از گردونه رقابت ها حذف کرد و به فینال این مسابقات راه یافت.

در دومین دیدار قهرمان المپیک فرانسه و میزبان رقابت ها ایتالیای پرآوازه به مصاف یکدیگر رفتند که فرانسوی ها با یک نمایش خارق العاده و چشم نواز ایتالیا را به راحتی و در سه ست پیاپی کنار زدند و به مرحله فینال این رقابت ها راه پیدا کردند.

به این ترتیب ایتالیا و لهستان برای مدال برنز رقابت خواهند کرد و فرانسه و آمریکا نیز برگزار کننده دیدار پایانی در بولونیا خواهند بود.

لیگ ملت‌های والیبال ؛ فرانسه و آمریکا با اقتدار در فینال

گفتنی است طبق اعلام فدراسیون جهانی تیم پرافتخار والیبال ایران در نهایت رتبه هفتم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 را تصاحب کرد تا نسبت به دوره قبل پنج پله صعود داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا