خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های یامین‌پور تمامی ندارد: محکومیت قطعی به اتهام توهین

وحید یامین‌پور معاون تندروی جوانان وزارت ورزش و جوانان که به رفتارهای شاذ معروف است به‌تازگی در دادگاه تجدیدنظر به اتهام توهین محکوم شد.

او در روزهای اخیر در سخنانی جلف گفته بود: «می گویند روسری را آزاد کن، اما او به برداشتن روسری اکتفا نمی کند؛ الان روسری را زده روی چوب و روی بلندی ایستاده، فردا شورتش را روی چوب می زند. ویدیوی زیر را خبرگزاری فارس درباره بحث حجاب اجباری منتشر کرده است». [فارس]

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، آقای یامین‌پور که پیشتر مجری صداوسیما بوده سال گذشته به اتهام توهین به عبدالعلی علی عسگری رئیس وقت صداوسیما به پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود و حالا با رد شدن درخواست او برای تجدیدنظر، حکم محکومیتش تایید شده است.

نوع ادبیات و مواضع یامین‌پور که در مقام معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان است، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مورد انتقاد شدید قرار دارد اما به‌نظر می‌رسد که جریان حامی او مانع جابجایی و کنار گذاشتنش از صندلی حساس معاونت جوانان شود.

یامین‌پور از چهره‌های نزدیک به جبهه‌ی پایداری است که در زمان انتصاب به این مقام نیز انتقادهای زیادی به دولت رئیسی شد اما کرسی معاونت جوانان یکی از سهمیه‌های رسیده به این جریان سیاسی بود؛ جایی که احتمالا برای شبکه سازی از جوانان هوادار این جریان استفاده می‌شود.

دادگاه تجدیدنظر در حکم خود درباره‌ی پرونده‌ی توهین یامین‌پور به رییس وقت صداوسیما نوشته که با بررسی اوراق و محتویات پرونده، ختم دادرسی را اعلام کرده که تایید حکم دادگاه اولیه است، یعنی محکومیت یامین‌پور به پرداخت جزای نقدی و تعلیق اجرای آن به مدت دو سال.

یامین‌پور سال‌ها یکی از تندروترین مجری‌های صداوسیما بود که واکنش‌های منفی زیادی را برمی‌انگیخت و با روی کار آمدن دولت رئیسی، با این که نام گزینه‌های معتدل‌تری برای معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح بود اما به این کرسی به او رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. از زمان قدیم مرسوم بوده کسی که حرف راست را صاف و صادق می زند به مزاج همون دسته که دقیقا توی اون فکر ها هستند خوش نماید تاریخ اروپا و وضعیت حال ظاهری زنان در اروپا نشان داده که غریضه جنسی و کثافت کاری سقفی ندارد و الان حتی بدون لباس تردد می کنند به بهانه آزادی، مشکلات اقتصادی و دزدی حل میشه ولی عفت از جامعه برود کار تمام است مسئولین عجله کنید تریبون افتاده دست ……

      9
      7
  1. این جملات نشان ازعدم مطالعه وعدم شعوراجتماعی داردمن متعجبم چه کسانی این افرادراتاییدوبه کارمیگمارند

    6
    7
  2. این شیوه صحبت متاسفانه نون دونی شده برای امثال ایشان متاسفانه اینگونه صحبت کردن شده نشان … بود

    6
    3
  3. از این جوجه ها زیاد داریم که فکر میکنند اگر بی ادبانه حرف بزنند بزرگ میشوند .حسن عباسی وچندین … دیگه هم اینجوری هستند… اینکه چنین فرد بی نزاکتی در اومور جوانان دولت رییسی باشد تازگی ندارد عکسهای رییسی با تتلو هنوز هم موجود است

    6
    4
  4. یعنی الان کلمه شورت از نظر شما نویسنده نامحترم خیلی کلمه عجیب و ناهمگونی هست؟ اما وقتی روسری رو روی چوب میزنن از نظر شما منطقی و معقوله، داداش به کجا چنین شتابان؟؟؟

    5
    8
  5. لطفا درباره فقر هم صحبت کنید که منجر به فساد می شود کسیکه امروز از فقر می نالد و با تمام وجود ناامید شده است نمی تواند کرایه و رهن منزل جور کند برای تهیه دارو و سیر کردن شکم مشکل دارد فردا مجبور به سرقت یا تن فروشی می شود

    4
    2
  6. امثال آقای یامین پور برای هر حکمتی مثل سم میمانند که ریشه های هر حکومتی رو با یاوه گوییهای بی موقع و نسنجیده مثل موریانه میخورند.ایشان اگر حرف نزنند کسی فکر نمیکند لال هستند.یه عده ای از خارج از کشور با دخالتهای بیجا مشکل می آفرینند یه عده هم مثل ایشون یا آقای عباسی از داخل مملکت رو به نابودی میکشانند.

    3
    4
  7. … این آقا که مخالفه مردم ایرانه،،انسان آزاد آفریده شده،،برده نیستیم که،،در ضمن دوره برده داری تموم شده،،اونم از زمان پیغمبر

    2
    5
  8. حرفش کاملا درسته، هرچند به مذاق شما خوش نیاد، تجمعات لخت گرایانه در کشورهایی که این مسیر رو طی کردن اثبات حرف ایشونه، البته مخاطب حرفای ایشون مزدورای مصی هستن نه عامه مردم

    7
    5
  9. زمان شاه که حجاب اختیاری بوده کسی شورتش را سر چوب نکرده، شاید آقای یامین پور در آن زمان در میان کسانی که می شناسند مواردی را سراغ دارد.

    7
    2
  10. اصولا نوع انسان قابل آموزش بوده و بر این مبنا واساس ، اینکه در سیستم آموزشی یامین پور و هم فکرانش : اگرحجاب برسر زنان نباشد، شورت هم در تنشان نخواهد ماند!!!
    خدا رحم کند بر ملتی که به این طرز فکر تن و اختیار داده است!!!!

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا