خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگیری مسی و راموس در تمرینات پاری سن ژرمن + فیلم

درگیری مسی و راموس کاپیتان های سابق رئال مادرید و بارسلونا در تمرین تیم پاری سن ژرمن به نوعی همگان را به یاد درگیری‌های آنان در ال کلاسیکوها انداخت.

به گزارش انصاف ورزشی، لیونل مسی از سال 2004 و به مدت 17 سال در بارسلونا توپ زد و سرجیو راموس نیز از سال 2005 و به مدت 16 سال در رئال مادرید بازی کرد؛ مسی بعد از خروج ژاوی از بارسا و راموس پس از خروج کاسیاس از رئال سالها کاپیتان دو رقیب قدیمی فوتبال اسپانیا بودند و حضور نزدیک به دو دهه در دو تیم دشمن و رقیب سبب ایجاد درگیری‌های بسیاری بین این دو بازیکن شده بود.

شاید معروف ترین تصویر از این درگیری لگد سهمگین راموس در دقایق پایانی ال کلاسیکو رفت فصل 2011-2010 به پای مسی است که سبب اخراج و محرومیت وی شد.

اما دست سرنوشت این دو بازیکن را در سنین نزدیک به بازنشستگی در پاری سن ژرمن هم تیمی کرد. اتفاقی که باعث شد در یک فصل گذشته از این هم تیمی بودن تصاویر غریبی برای فوتبال دوستان شکل بگیرد. تصاویری که از اتحاد و صمیمیت این دو خبر میداد.

اما عادت قدیمی مسی که دوست ندارد در تمرینات روی پایش تکل زده شود عادتی که در بارسلونا تبدیل به قانون شده بود، مسبب درگیری مسی و راموس در تمرینات تیم فرانسوی شده است و بعد از یک تکل معمولی از سوی راموس مسی به شدت به او پرخاش می‌کند.

باید دید روابط کاپیتان های سابق رئال و بارسا در پی اس جی که امید به قهرمانی اروپا دارد به کجا ختم خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا