خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان لیگ ملت های والیبال 2022 با قهرمانی فرانسه ؛ ادامه آقایی خروس‌ها در والیبال

پایان لیگ ملت های والیبال 2022 با قهرمانی فرانسه، نایب قهرمانی ایالات متحده آمریکا و سومی لهستان رقم خورد تا آقایی فرانسه در والیبال جهان ادامه پیدا کند.

به گزارش انصاف ورزشی، در روز پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 که در بولونیای ایتالیا برگزار شد تکلیف دو دیدار رده بندی و فینال مشخص شد تا فرانسه پس از مدال طلای المپیک توکیو حالا قهرمانی لیگ ملت ها را هم جشن بگیرد. از سوی دیگر لهستان نیز با پیروزی آسان در برابر میزبان به مدال برنز رقابت ها دست یافت.

در دیدار نخست که رقابت رده‌بندی بود ایتالیا در مصاف با لهستان حرفی برای گفتن نداشت و در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 23 و 25 بر 20 نتیجه دیدار را واگذار کرد تا لهستان در پایان لیگ ملت های والیبال 2022 به جایگاه سوم رقابت ها دست پیدا کند.

اما در دیدار فینال همه چی تمام این رقابت ها فرانسه و آمریکا به مصاف هم رفتند که در دو ست ابتدایی فرانسوی ها یک بازی برتر را ارائه دادند و با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 19 بازی را به نفع خود پایان دادند.

اما شاگردان جان اسپراو با آنالیزها و تغییرات اثرگذار این مربی یک بازگشت تمام عیار را به نمایش گذاشتند و توانستند ست سوم و چهارم را با نتیجه‌ی 25 بر 15 و 25 بر 21 به نفع خود کنند تا بازی به ست تعیین کننده پنجم کشیده شود.

اما شاگردان آندره جیانی ایتالیایی تمرکز خود را در ست پنجم بازیابی کردند و توانستند با قدرت و نتیجه 15 بر 10 این ست را به پایان رسانند تا نسل طلایی فرانسه به یک افتخار دیگر در والیبال برسد و در پایان لیگ ملت های والیبال 2022 در جایگاه نخست قرار بگیرند.

پایان لیگ ملت های والیبال 2022 با قهرمانی فرانسه ؛ ادامه آقایی خروس‌ها در والیبال
پایان لیگ ملت های والیبال 2022 با قهرمانی فرانسه ؛ ادامه آقایی خروس‌ها در والیبال

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا