خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ما را هم در VIP حصر کنید»!

«سعید قاسمی» با بیان اینکه در شرایطی که «بوی متعفن مفاسد اقتصادی و فیش‌گیت‌ها مردم را آزرده کرده است جنگ حیدری – نعمتی راه می‌اندازند»، گفت: از آن طرف با فشار ایمیلی می‌گویند گرگ عزیز ما را نَدَر و پول‌های ما را بده!

به گزارش خبرگزاری فارس، وی که یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوده در مراسم یک تشکل دانشجویی به نام «جنبش عدالتخواه دانشجویی» که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای مدافع حرم، به دلیل تاخیر یک ساعته برای حضور در این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: هنگام ورود به من گفتند که نام بنده در بلک‌لیست قرار دارد و اجازه ورود ندارم، لذا حدود یک ساعت هماهنگی‌ها طول کشید، اما هنوز از بلک‌ لیست خارج نشدم و از ما ضمانت‌هایی خواستند که آرام باشید، البته که ما هیچ‌گاه چنین قولی را در جایی نداده‌ایم؛ چراکه ما زنده از آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

قاسمی با بیان اینکه همه باید برای یک مبارزه بی‌امان پای کار باشیم، تصریح کرد: آخرین باری که بنده به دانشگاه تهران آمدم، مراسم شیخ زکزاکی بود که چند روز قبل از آن یک خانم فتنه‌گر به دلیل اینکه با بهائیان زیاد ارتباط دارد، به اینجا آمده بود و من همان موقع اعلام کردم که آن میز و صندلی نجس شده است.

*دغدغه آقایان کنسرت است نه کرسی‌های آزاد اندیشی

وی با تأکید بر اینکه امام و شهدا به ما یاد داده‌اند که نسبت به مسائل مهم حساسیت داشته باشیم، افزود: در مدت کوتاهی که در جمع شما هستم، چه بگویم درحالی‌که رهبر انقلاب برای روشنگری بسیار برای دانشجویان وقت می‌گذارد و در پیچ تاریخی بسیار دانشجویان را تحویل می‌گیرند، قرار بود کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اتفاق بیفتد، اما دغدغه آقایان بیش‌تر از جنس کنسرت است.

وی ادامه داد: استاد فتنه‌گر در دانشگاه درباره منافقین به دانشجویان و فرزندان ما می‌گوید که مسعود رجوی انسان خوب و شریفی بود و نظام با آنها بد برخورد کرد و آنها هم آن‌طرفی شدند و 17 هزار شهید به نامشان ثبت شده است. درحالی‌که اگر نظام بهتر و با ملاطفت برخورد می‌کرد، مریم رجوی با فابیوس و ترکی‌الفیصل نبود، یعنی غیرت‌های آنها نیز در این حد برمی‌خورد و واکنش نشان می‌دهند.

سردار قاسمی در ادامه با بیان اینکه برخی‌ها خواب هستند و یک دفعه فایل یک سخنرانی بعد از 7 سال بعد مانند سخنرانی حسن عباسی درمی‌آید و یک عده دنبال آن می‌روند و به بحران تبدیل می‌‌کنند، گفت: باید حواسمان جمع باشد و نکاتی را بگوییم که شاید روشنگر باشد و ما را از این پیچ به صحت و عافیت عبور دهد، مرحله‌ای که به آن فتنه آخر‌الزمانی اطلاق می‌شود.

وی تصریح کرد: تقدیر بر این بوده است که نه در کربلای امام حسین(ع) و نه حتی در کربلای روح‌الله و نه در کربلای فتنه سال‌های 78 و 88 که در این مقطع پرچم‌دار باشید، ما می‌دانیم که یک‌جایی باید خون ما ریخته شود و یک‌جایی باید بایستیم و عقب نرویم، اینکه این خاکریز و موقف کجاست، بسیار مهم است و اگر تشخیص ندهید فقط شعار می‌دهید که «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، درحالی‌که برعکس آن را باید بگوییم، ای رهبر آماده که پشت خاکریز هستید، همان‌جا شناسایی کنید و ما هم از همه چیز آزادیم!

وی ادامه داد: کار یک دفعه به آنجا می‌رسد که رهبر شما باید پشت خاکریز 10 کار را با هم انجام دهد که یکی از آنها کار اطلاعاتی و دیده‌بانی است و این کار 24 ساعته است، رهبر باید اطلاعات عملیات هم باشد و به شناسایی برود و ببیند باید از کجا به دشمن بزند، لذا فعالیت‌های دشمن را باید شبانه‌روز زیرنظر داشته باشد و درعین‌حال باید مسئول پشتیبانی خط هم باشد و باید به‌موقع اجرای آتش بدهد و زخمی‌ها و مجروحان را نیز از خط بیرون بیاورد، یعنی مانند سال‌های 78 و 88 که وضع اینگونه بود،  یک باره نیز داستانی مانند کهریزک ایجاد می‌شود و باید به خانواده‌های آنها هم تفقد کند، این بی‌انصاف‌ها چند کار را با هم گردن رهبر انداخته‌اند، اگر حضرت ابوالفضل‌ العباس هم باشد این‌گونه کارش تمام است، دیگر شما از او چه می‌خواهید.

*مریضی فتنه 88 هنوز خوب نشده است

سردار قاسمی با بیان اینکه برخی حتی وجود دشمن را توهم می‌دانند و می‌گویند باید در دوران پسابرجام به خودمان برسیم، خاطرنشان کرد: برخی مباحثی مانند اقتصاد مقاومتی و مباحث ارزشی در فرهنگ و خط دفاعی در سایبر را آزاد کرده‌اند، کار در حال سخت شدن است، خاصه بعد از فتنه 88 که چند سالی از آن گذشته است، این مریضی هنوز خوب نشده است.

*ما را هم در VIP حصر کنید

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مرکز پمپاژ این فتنه‌ها یک ویروس است که ربطی به فرزند شهید بودن هم ندارد و می‌تواند همه را در بر بگیرد، گفت: وقتی فتنه می‌شود، در همین دانشگاه در مقابل دانشگاه تهران ماشین نیروی انتظامی را آتش می‌زنند، کمپین نامه‌نگاری به رهبر راه می‌افتد و در دانشگاه و خانه  کار سخت است، در این غبار باید با همه جنگید؛ 8 ماه خواص سکوت کردند و بچه‌های ما هم وسط این آتش سنگین بودند، بر اساس حضوری که اخیراً در شهرهای مختلف داشتم، گفتم که قلب فتنه 88 در 9 دی، درآمد و چشم آن کور شد، درحالی‌که فتنه تمام نشده و موجود و بالقوه است و شرایط می‌خواهد تا بالفعل شود.

*برای اردوغان کف می‌ز‌نند و به ما می‌گویند سران فتنه را آزاد کنید

وی بابیان اینکه «بعد از فتنه جای خواص و عوام تغییر کرد»، گفت: وقتی عوام دیدند که خواص گیج و کلافه هستند و پرچم‌ها را زمین گذاشته‌اند و با فتنه داخلی و خارجی هم‌نوایی می‌کنند، به میدان آمدند اما این فتنه 8 ماه طول کشید، یادمان نرفته که شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دادند، از این جهت ایران، ترکیه و اردوغان نیست که دو ساعته کودتا شده و جمع شود و حالا هم برای او کف می‌زنند که دموکراسی یعنی این، اما به ما که می‌رسد، می‌گویند باید سران فتنه آزاد شوند، درحالی‌که حصر به نفع آنهاست؛ چراکه ما دیدیم وقتی کروبی به یکی از شهرها رفت، با دمپایی او را زدند. خیر و صلاح برای آنها این است که در حصر باشند، آن‌هم چه حصری، یا در جاده چالوس هستند یا در VIP پزشکان و به همه شبکه‌های اجتماعی هم که دسترسی دارند، می‌خواهم به قوه قضائیه بگویم لطفا ما را هم در VIP حصر کنید.

سردار قاسمی تأکید کرد: رهبر انقلاب در هر سخنرانی تقریباً به مسئله فتنه اشاره می‌کند، برخی می‌گویند نباید فضا دوقطبی شود، اما رهبر انقلاب که از فتنه می‌گویند فضا دوقطبی می‌شود، اصلاً توجیه نیستند و خیال می‌کنند فتنه یک چیزی بود که از مریخ آمد و چون روز عاشورا به خیمه امام حسین(ع) زدند ما تازه بیدار شدیم و چون دنبال آنها کردیم سوار بشقاب‌پرنده‌هایشان شدند و به کرات‌شان بازگشتند! اینکه رهبر انقلاب تقریباً در هر سخنرانی به مسئله فتنه اشاره می‌کنند معلوم است که خیلی در فتنه اذیت شدند، بیش از آنکه شما تصور کنید طوری که آخرش به امام زمان(عج) گفتند جان ناقابلی دارند، یعنی ایشان سر آخر پیش حجت‌ ابن الحسن(عج) استغاثه کردند و به شما نگفتند به خیابان‌ها بریزید و از شما چیزی نخواستند.

*همه داستان فتنه برای کشیدن صندلی رهبر است

وی با اشاره به «سخنرانی رهبر انقلاب مبنی بر شمشیر زدن در شرایط جنگ نرم»، ادامه داد: یک صاحب نفسی به من گفت که اگر آقا شمشیر می‌زند، پس سپرش کجاست؟ همه داستان هم درباره کشیدن صندلی رهبر است، در این 27 سال اگر ایشان نبود، این کشتی تاکنون هزار بار به صخره خورده و غرق شده بود، آن‌هم با وجود این افراد خبیث که مشغول سوراخ کردن این کشتی هستند، دشمنان هم بر این باورند که خود حضرت روح‌الله هم نمی‌توانست این‌گونه سکان‌داری کند، آنها یکی هستند، امام حی و امام شهید.

سردار قاسمی ادامه داد: اگرچه داستان دکتر عباسی به خیر گذشت و زود جمع شد ولی چند نکته را برای عبرت حزب الله به دنبال داشت که برای حزب الله خلی از لطف نیست؛ انقلابمان دارد تقریباً 40 ساله می شود یعنی چیزی حدود 4 دهه تجربه های تلخ و شیرین و در این میان دشمنی که فقط دیگر در خارج نیست . به دلیل خط پدافندی ضعیف ما نفوذ دشمن در آن رخ داده و هراز گاهی بنا به موقعیت در گردنه های حساس تاریخی ضربه های خود را زده است.

«به علت عدم تدوین و ارائه این تجارب تاریخی برای نسل های امروز انقلاب که به شکل عمدی و نه سهوی رخ می دهد و دلائل آن هم روشن است و عدم استفاده از تجربیات گذشته و دشمن ناشناسی، بعضاً از یک سوراخ دهها بار گزیده شده ایم که آخرین آن همین فتنه 88 بود که 8 ماه طول کشید که الحق کمر شکن و استخوان خرد کن بود که در وصفش رهبر عزیز انقلاب فرمودند «این فتنه نظام را تا لبه پرتگاه برد» و یکی در میان سخنرانی هایش به فتنه 88 اشاره می کند. اگر چه فتنه 88 به تعبیر رهبر انقلاب برکاتی هم داشت اما نمی شود کتمان کرد که دشمن هم پخته تر و با تجربه تر شده است.»

*فتنه از خون نظام تغذیه می‌کند و خطرناک‌تر شده است

وی گفت: اگرچه اتاق فکر فتنه و پشتیبانی رسانه ای و تدارکاتی آن در خارج بود، اما ماهیت و جنس فتنه خودی بود و حسب ظاهر بعد از 8 ماه با حماسه ی بی نظیر و ملی 9 دی 88 خوابید، اما همه می دانند اینگونه نیست. این فتنه چیزی مثل سرطان است و هنوز هم دارد از خون و گوشت نظام تغذیه می کند و این روزها گنده تر و خطرناک‌تر هم شده است . کسی که اصل جنس شناس باشد و درد را بداند از جنس آقا سید علی از حالات جامعه می فهمد که سم مهلک وارد جامعه شده و زمانی که هر روز دست گروهی است که با تمسک به قانون ناقص ما عنان جامعه را دست می گیرد و به بیراهه، و نه بیراهه که به پرتگاه می کشاند.

وی افزود: فتنه نوعی عبای خائنانه داشت که بدنبال خلافت بوده و هست و نوع مبارزه با آن از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که آقا روح الله می فرماید: «برای رهایی از آن ( اسلام آمریکایی) باید به خدا پناه برد. در این میان هم دشمن از تاکتیک های خاصی استفاده می کند اما اصولش ثابت است، مَثلِ اصل تفرقه بیانداز و حکومت کن انگلیسی ها که همیشه هم جواب داده است از عصر رسول الله (ص) تاکنون. و اگر نبود ذکاوت آقا روح الله و 27 سال کیاست مقتدرانه ی آقا سید علی خدا می‌داند که تاکنون 7 کفن پوسیده بودیم.

*فتنه در لباس اعتدال خزیده و بعد برجام مشخص شد نوکر کدخداست

سردار قاسمی با بیان اینکه هدف دشمن خارجی و دوستان فتنه‌گر داخلی مشخص است، خاطرنشان کرد: آنها یا در لباس میانه روی و اعتدال خزیده‌اندکه اگر تا قبل برجام چندان مشخص نبود اما حالا روشن است که همه مرعوب غربند و نوکر کدخدا و برای تعامل با او حاضرند همه چیز را ذبح کنند. اینان با ایستادگی و مقاومت 180 درجه زاویه دارند و از جنس انقلاب و امام و مردم نیستند. رهبر عزیر این مقطع حساس انقلاب را به پیچ تاریخی تعبیر کردند و فرمودند برای گذر از این مرحله سخت درگیر جنگ احزابیم. لازم است تا جنگ احزاب با رسول الله (ص) را بویژه نقش یهود و منافقین را دوباره بازخوانی کنیم، اگر در مورد تفکر جریان حاکم سیاسی تاکنون شک و تردیدی وجود داشت اما حالا روشن است که ته این تفکر چیست و آبشخورش کجاست و به کجا ختم می شود ؟ و حامیان داخلی و خارجی چه طیفی هستند.

*رتبه پاسپورت ایرانی و عزت انقلابی‌ را با هم تنزل دادند

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این جماعت با بی توجهی به فرامین رهبری و ریل گذاری انحرافی برای نظام، متأسفانه هزینه های هنگفت و غیرقابل جبران مادی و معنوی در طول این سه سال بر دوش انقلاب گذاشته‌اند که جبرانش به راحتی میسر نیست و جمهوری اسلامی ایران را دهها پله از رتبه ی انقلابیش در دنیا تنزل دادند. می‌خواستند اعتبار پاسپورت ایرانی را به بهای عدول از انقلاب اسلامی بالا ببرند اما حالا رتبه پاسپورت ایرانی را به همراه عزت و وجهه انقلابی‌اش با هم تنزل دادند! نگاهی به رتبه ارزش پاسپورت ایرانی نشان از آن دارد که این رتبه از رقم 96 در سال 2012 به 98 در سال جاری رسیده است،

وی تاکید کرد: امروز به برکت 37 سال زندگی در سایه‌سار ولایت و در پرتو فتنه ها و بحران های انقلاب اسلامی دیگر می توانیم جنس اصل را از بدلی تشخیص دهیم. امروز دیگر شناخت علف های هرز تنیده شده بر ساقه ی تنومند انقلاب خیلی سخت نیست، من بر این اعتقادم که فتنه هنوز تمام نشده و رنگ هم عوض نکرده. حتی تاکتیک و شگردهایش هم تغییر نکرده. هنوز هر 9 روز یک بحران ساختگی در دوران پسابِ اصلاحات یادمان نرفته است.

*راه انداختن جنگ حیدری – نعمتی برای محو فیش‌گیت‌ها

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: می‌خواهند در شرائطی که بوی متعفن مفاسد اقتصادی و فیش گیت و آبروریزی قراردادهای نفتی و قاچاق ارز و صرافی های خودمانی و رانت خواری های فامیلی  شامه ملت را از نتایج حاکمیت سه ساله شان آزرده است جنگ حیدری – نعمتی راه بیاندازند و با بحران ساختگی و دعواهای دروغین توپ را در زمین خودی ها بیاندازند و با فراغ بال این وضعیت اسف بار را ادامه دهند. آنچه این روزها زیبنده ی مردم حزب الله و انقلابی است تنها سه کلمه است؛ هوشیاری، هوشیاری و باز هم هوشیاری.

*با فشار ایمیلی می‌گویند گرگ عزیز ما را نَدَر و پول‌های ما را بده!

وی با اشاره به کسانی که با اردوغان و عادل الجبیر عکس سلفی می‌گیرند و می‌گویند ما از منافقین زخم خورده‌ایم، گفت: در فلسطین نه آسمان، نه زمین، نه قانون و نه پول دارند و پایداری می‌کنند و می‌جنگند، اما اینجا با ویلچر می‌روند و افاضه می‌کنند باید تعامل کنیم، اینها را باید جواب بدهند یا رسماً اعلام کنید که این قضیه تمام شده، اما شترسواری دولادولا نمی‌شود، اگر طرف مقابل برای اجرای برجام خطا کند به آنها ایمیل می‌زنند و با تلگرام آنها را آگاه می‌کنند ای گرگ عزیز بس است، دیگر ما را نَدَر و پول‌های ما را بده! و از آن‌طرف هم این بنده خدا اشتباهی کرد که در دو ماه آخر ریاست جمهوری اوباما نامه داد، درحالی‌که وقت این کار نبود، بیکار بودند و نامه‌ای نوشتند و گفتند گرگ عزیز دو میلیارد ما را بازگردان!

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ده‌ها پله از انقلابی‌گری سقوط کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لبنانی‌ها خوب مسائل را می‌فهمند و به ما می‌گویند اگر در تفکرات و چارچوب فکری امام و حضرت آقا هستید و زیر چتر این ولایت فکر می‌کنید دیگر حرص‌وجوش خوردن ندارد. ما که این‌گونه نیستیم و همه مفاتیح‌الجنان داریم، صاحب‌کلید کسی است که همه این مشکلات را به بار آورده، اما همه ما یک بچه کلید داریم و هرازگاهی صاحب‌کلیدها درمی‌آیند.

وی با اشاره به شرایط پسابرجام و شرایط نامناسب اقتصادی اظهار داشت: این مسائل را با سیاست‌های شکست‌خورده اقتصادی و رکود و تعطیلی مراکز تولیدی و صنعتی و قاچاق و بیکاری جمع کنید که برای آشنایی بیش‌تر با این دستاوردها و شکوفایی پسابرجام می‌توان هر روز با تیترهای اول روزنامه‌ها آگاه‌تر و تلخ‌کام‌تر شد.

سردار قاسمی ادامه داد: اگر تا دیروز جوان‌تر بودم و تیزبین‌تر بودم،‌ اما به دلیل زندگی 37 ساله به دلیل حضور در مسائل اصلی و بحران‌ها از ترور و کودتا و کردستان و جنگ گرفته تا دو فتنه بزرگ در سال‌های 78 و 88، امروز بوی اصل جنس را تشخیص می‌دهم، اگر حرفه‌ای باشید تشخیص می‌دهید، ما هم ناخواسته این‌گونه شده‌ایم، مردم شریف من هم مانند شما بر این باورم که فتنه تمام نشده، حتی فتنه رنگ هم عوض نکرده و با همان تاکتیک و شگرد آماده است.

وی با اشاره به بحران‌سازی هر 9 روز یک‌بار در دولت اصلاحات، افزود: امروز شرایط آبستن حوادث است، هنوز روزهای تلخ و روزنامه‌های زنجیره‌ای و زیر سؤال بردن سربازان گمنام امام زمان(عج)، کنفرانس برلین، کشاندن کارگران، بستن خیابان‌ها، چراغ سبز به دشمن و فرش قرمز برای نفوذی‌ها، بی‌احترامی به خانواده شهدا، ارتباط با جرج سورس، بحران در دانشگاه‌ها، تحصن در مجلس و پاک کردن عکس شهدا و پرچم آمریکا و اسرائیل را از یاد نبرده‌ایم. این تاکتیک اگرچه سوخته، ولی متأسفانه جامعه و خواص بی‌بصیرت ما نشان داده‌اند که ظرفیت سر کار رفتن و نردبان شدن و ملعبه دست دشمن شدن را دارند.

وی با بیان اینکه متأسفانه ما حزب‌اللهی‌ها نیز دنبال هر توپ ساختگی می‌دویم، تصریح کرد: تا بفهمیم که سر کاری هستند، زمان و هزینه را از دست داده‌ایم، حال که اصلاحات آمریکایی‌ها کفگیرش به ته دیگ خورده و برای تابوتی سینه‌زنی می‌کنند که جنازه‌ای در آن نیست و حتی حاضر نیستند که حرف رهبر را گوش دهند، همه در حال دنده عقب رفتن هستند. یکی از همان‌ها را به تلویزیون آوردند و گفت من خودم اینکه برجام را خدا آورده، این داستان‌ها را قبول ندارم. مثلاً او قرار بود از اینها دفاع کند، بنابراین قطب‌نمای اینها که هیچ‌چیزی برایشان عبرت نمی‌شود بر روی کاخ سفید قفل شده است.

*آیت‌ الله جوادی‌آملی حرف مهم و دقیقی زد

سردار قاسمی اظهار داشت: حال که بوی تعفن‌آور مفاسد اقتصادی و قراردادهای نفتی و قاچاق ارز و کالا و صرافی‌های خانوادگی و حقوق‌های حرام نجومی، تنها راه برون‌رفت همان تاکتیک قدیمی فتنه‌گران و ایجاد بحران‌های ساختگی است؛ قدیم‌ترها بدترین چیزی که می‌خواستند درباره یک فرد بگویند همان موضوع دیاثت بود که آیت‌الله جوادی آملی آن را مطرح کردند و ما هنوز در تعجبیم و می‌گوییم حضرت آیت‌الله دم شما گرم، موشکی که ایشان زد، هر کس دیگری این کار را می‌کرد باید از این کشور فرار می‌کرد، چون آنها بسیار پررو هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خواص حزب‌اللهی‌ها و به‌ویژه دانشجویان باید جمع باشند، به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: مراکز تصمیم‌گیری فتنه هرچند روز یک مسئله‌ای را درست خواهند کرد، اما تاکتیک سوخته هرچند روز یک بحران، فاعتبروا یا اولی الابصار.

وی در ادامه به مسئله تشابه عملکرد داعش داخلی یعنی اصلاح‌طلبان آمریکایی با پدیده داعش خارجی که مادر آنها هیلاری کلینتون است و خودش در کتابش این مسئله را مطرح کرده است، گفت: او خودش می‌گوید من 8-7 سال وقت گذاشتم، چکار کنیم که از خود کشورهای اسلامی سرباز، زمین و درگیری بگیریم تا از هر طرف کشته شد، مشکلی نباشد.

*خدا را شکر که در بلک‌لیست اصلاحات آمریکایی هستم

سردار قاسمی تأکید کرد: خدا را شکر که در بلک لیست اصلاحات آمریکایی باشیم و این توفیق بزرگی است، گفت: به خاطر این مسئله باید نماز شکر بخوانیم؛ آن‌قدر خط ما شفاف و روشن است که تکلیف معلوم است، اگر مجالی باشد پدیده داعش داخلی را تبیین خواهم کرد. باید این پدیده را موشکافی کرد، وگرنه دوباره از آنها خواهیم خورد، مریم رجوی دیگر منافق سابق نیست، بلکه او یک محارب است، اما امروز با پدیده‌ای از نفاق مواجهیم که از شما حزب‌اللهی‌تر و کربلا و حج آنها به راه است، عقیق‌شان از شما یمنی‌تر و یقه بسته و نمازشان اول وقت است، برای مبارزه با این جنس از خودی‌ها و این مبارزه سخت، باید به خدا پناه برد.

*هرکس نمی‌تواند به سوریه برود در داخل با داعش وطنی مبارزه کند

وی تصریح کرد: هرکس می‌خواهد خودش را به حلب برساند، ثبت‌نام کند و گفته بودند کسانی مانند سعید قاسمی که زیاد شلوغ می‌کند زودتر به خان‌طومان و سوریه بروند و دیگر جنازه‌شان هم برنگردد، چند باری هم رفتم، اما متأسفانه نشد، لذا امروز هر کس نمی‌تواند برود، بماند و با داعش داخلی مبارزه کند و در این راه باید تهمت و سیلی بخورد و هزینه بدهد. اینجا دفاع از حرم است، این تشکیلاتی که برای امام درست کرده‌اند، حرم نیست، اینکه وقتی کسی در آفریقا نام فرزند خود را روح‌الله، بهشتی و رجایی گذاشته، ملاک است. حرکت خون‌ها می‌رود و در اثر صادرات زیاد خط خالی شده و باید واردات داشته باشیم.

سردار قاسمی در پایان تاکید کرد: برای روزهای سخت باید آماده شد و شمشیر را آن‌گونه که اصلاحات آمریکایی از رو بسته‌اند، باید مانند رهبر با جسارت شمشیر را از رو بست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ببينم انصاف، يعنى همين فتنه گران خودمان قصد داشتند سردار قاسمى را تشويق به حضور در سوريه كنند ؟ يعنى در ظاهر دفاع از حرم و در واقع پروژه دست به سر كردن ايشان ؟! جل الخالق ، چه موجودات پيچيده اى هستند اين افساذ طلبان !من به سهم خودم از همينجا به اين فرمانده رشيد جبهه هاى حق عليه باطل پيام ميدهم كه سردار عزيز ! جنابعالى ذخيره بزرگ انقلاب هستيد مواظب تحريكات جبهه نفاق باشيد، حضور در جبهه هاى مقاومت / عراق و سوريه / مخصوص سربازان و زير دستان است نه فرمانده پر آوازه اى همچون شما. وانگهى جنابعالى به اندازه كافى سابقه حضور در جبهه ها را داريد،ربايد به فكر جبهه داخلى بود،هيچ فكر كرده ايد اگر حضرتعالى و دو سه تن از عماران هوشيار انقلاب – دكتر حسن عباسى ، شيخ مهدى طائب و .. – در جبهه داخل حضور نداشته باشيد چه كسى يا كسانى ملت را از اين پيچ بزرگ تاريخى به سلامت عبور دهند ؟ نهم دى هاى بعدى را چه كسانى بيافرينند ؟ اصلاً چه كسى لشكر دلواپسان انقلاب و انصار حزب الله را فرماندهى كند ؟ نه برادر عزيز، ما هم با شما هم عقيده ايم ، امروزه خطّ مقدم شما تريبون دانشگاهها و نماز جمعه است ، درست تشخيص داده ايد جهاد حقيقى شما در دو كلمه خلاصه ميشود؛ روشنگرى و بصيرت افزائى !

    1. این برادران ، اگرچه دشمن خونی داعش هستند! ولی در فکر و مرام و تفکر اشتراکات فراوانی دارند!
      خودبرتربینی، خود شیفتگی، خود خیرگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا