خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال ؛ اعلام لیست تیم ملی والیبال برای قهرمانی جهان

بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال رقم خورد تا لیست تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان والیبال 2022 یک سوپرایز جذاب و دوست داشتنی داشته باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریور 1401 به میزبانی دو کشور اسلوونی و لهستان برگزار خواهد شد؛ اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از دوشنبه دهم مرداد 1401 شروع می‌شود و بهروز عطایی 16 بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.

اما نکته جذاب و سوپرایز بزرگ این لیست بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال است؛ سید والیبال ایران پس از المپیک 2020 توکیو و به همراه سعید معروف و امیر غفور از تیم ملی کنار رفتند و حالا برخلاف دو نفر دیگر به تیم ملی والیبال ایران بازگشته است.

بازگشت این چهره محبوب برای بسیاری از والیبال دوستان اتفاقی بس شیرین است اتفاقی که باعث کاپیتانی سید محمد موسوی در تیم ملی نیز احتمالا خواهد شد.

اما در لیست 16 نفره نام میثم صالحی، جواد کریمی و علی اصغر مجرد نیز به چشم میخورد بازیکنانی که لیگ ملت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند؛ صابر کاظمی نیز به لیست تیم ملی بازگشته است.

با توجه به بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال ایران و علی اصغر مجرد احتمالا یکی از بین توخته و جلوه که عملکرد خوبی نیز در لیگ ملت ها داشتند خط خواهند خورد.

بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال ؛ اعلام لیست تیم ملی والیبال برای قهرمانی جهان
بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال ؛ اعلام لیست تیم ملی والیبال برای قهرمانی جهان

لیست کامل تیم ملی والیبال برای اردوی پیش رو به این شرح است:

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدجواد معنوی نژاد، شهروز همایونفرمنش، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن

اسامی کادر فنی تیم ملی والیبال در این مسابقات نیز به این شرح است:

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربیان)، یاناس (مربی بدنساز)، علی فرهادی (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور) و محمدمهدی افشاری به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی والیبال در این اردو هستند.

همچنین لیست اولیه 22 نفره ارائه شده به فدراسیون جهانی برای مسابقات قهرمانی جهان به این شرح است:

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، احسان دانش‌دوست، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، پوریا یلی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا موذن و ابوالفضل قلی‌پور

گفتنی است در مسابقات قهرمانی جهان از هر گروه شش گانه دو تیم صعود می‌کنند و چهارتیم برتر سوم نیز به جمع شانزده تیم اضافه می‌شوند؛ ایران در این رقابت ها با هلند، مصر و آرژانتین همگروه شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا