خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن نانتس 9 مرداد 1401 ؛ سوپرکاپ فرانسه

پی اس جی و نانتس امشب در سوپرکاپ فرانسه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده پاری سن ژرمن نانتس 9 مرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم پی اس جی و نانتس به عنوان قهرمانان لیگ و جام حذفی فرانسه امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در تک دیدار سوپرکاپ فرانسه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانتس 9 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده پاری سن ژرمن نانتس 9 مرداد 1401

پی اس جی که فصل گذشته با حذف از لیگ قهرمانان و حذف از جام حذفی تنها شانس کسب قهرمانی در لیگ را داشت، به زحمت توانست در این رقابت‌ها قهرمان شود.

آن‌ها با وجود مسی امباپه و نیمار هم نتوانستند در لیگ قهرمانان موفق باشند تا سران تیم قطری بعد از تمدید قرارداد با امباپه که قرار بود راهی رئال شود، پوچتینو را اخراج کرده و کریستوفر گالتیه را جانشین او کنند.

گالتیه از زمان ورود و بعد از خروج دیمیاریا و کالین دوگبا، تنها نسبت به خرید ویتینیا ستاره فصل قبل پورتو اقدام کرده است. دو تیم در 10 سال اخیر 21 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 18 پیروزی برای پی اس جی و تنها سه پیروزی برای نانتس بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانتس 9 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در سوپرجام فرانسه

لینک 1: پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و نانتس 9 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و نانتس 9 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا