خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نصرالله پژمانفر: تاج بیاید انتخابات را ابطال می‌کنیم ؛ عزم جزم مجلس برای تعلیق فوتبال ایران!

تاج بیاید انتخابات را ابطال می‌کنیم ؛ این آخرین اظهارنظر نصرالله پژمانفر نماینده مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 است. و این معنایی چز تعلیق فوتبال ایران ندارد.

به گزارش انصاف ورزشی، این روزها فشار رسانه ها و نمایندگان مجلس برای رد صلاحیت مهدی تاج به اوج خود رسیده است و تلاش عجیبی می‌شود تا تاج را از این انتخابات حذف کنند.

وظیفه این تلاش همه جانبه در مجلس یازدهم شورای اسلامی بر عهده احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش و نصرالله پژمانفر روحانی عضو جبهه پایداری و رییس کمیسیون اصل 90 مجلس است که هرچه توان دارند را برای حذف تاج به کار بسته اند.

استناد طرفداران حذف مهدی تاج در انتخابات قرارداد خسارت بار تیم ملی با ویلموتس است قراردادی که باعث شد این مربی برای مدت کوتاهی حضور در ایران میلیاردها تومان پول به جیب بزند.

اما فارغ از آنکه تاج به دلیل وجود این سبقه، انتخاب مناسبی برای فدراسیون است یا نه و یا پروسه تایید نامزدها از سوی کمیته بدوی فدراسیون صحیح بوده یا نه، این شکل از دخالت سیاسی در فوتبال با توجه به تاکید فیفا بر مستقل بودن نهاد فوتبال در هر کشور، عایدی جز تعلیق فوتبال ایران ندارد.

پژمانفر که در روزهای گذشته گفته بود تاج نباید به فوتبال برگردد، در یک مصاحبه تلویزیونی دیگر اینبار پا را فراتر گذاشت و گفت اگر تاج بیاید انتخابات را ابطال می‌کنیم. این اظهار نظر در حالی مطرح می‌شود که چنین اختیاری تنها در حوزه اختیارات مجمع فدراسیون فوتبال است و نه نمایندگان مجلس شورای اسلامی.

پژمانفر در این مصاحبه افزود: در پرونده ویلموتس این افراد با حیله‌ جلوی ورود دستگاه های نظارتی را گرفتند و گفتند اگر دخالت کنید فوتبال ایران تعلیق می‌شود؛ پژمانفر قاعده فوتبال جهان را حیله می‌داند و با چنین نگرشی دور نیست که فوتبال ایران تعلیق شود مگر آنکه این فشارها منجر به رد صلاحیت تاج در کمیته استیناف و یا انصراف پیش از موعد خود او شود.

گفتنی است این فضای عجیب امروز منجر به استوری مشترک بازیکنان تیم ملی در اعتراض به اظهارنظرهای نمایندگان مجلس شد.

نصرالله پژمانفر: تاج بیاید انتخابات را ابطال می‌کنیم ؛ عزم جزم مجلس برای تعلیق فوتبال ایران!
نصرالله پژمانفر: تاج بیاید انتخابات را ابطال می‌کنیم ؛ عزم جزم مجلس برای تعلیق فوتبال ایران!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا