خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گل اول مهدی طارمی به ماریتیمو + فیلم

گل اول مهدی طارمی به ماریتیمو که گل پنجاهم این ستاره ایرانی در لباس پورتو پرتغال بود باعث شد این تیم با یک گل از حریف خود پیش بیافتد.

به گزارش انصاف ورزشی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال پورتو در اولین دیدار فصل جدید به مصاف تیم ماریتیمو رفته است که این دیدار نهایتا با نتیجه پنج بر یک به نفع پورتویی ها به پایان رسید.

گل اول مهدی طارمی به ماریتیمو پنجاهمین گل طارمی در لباس پورتو بود که ستاره بوشهری در ادامه این بازی گل شماره 51 خود برای پورتو را نیز وارد دروازه تیم ماریتیمو کرد.

گل اول مهدی طارمی به ماریتیمو

طارمی که همچنان به درخشش در لباس آبی و سفید پورتو ادامه می‌دهد این روزها درگیر اختلافات عجیبی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ نیز هست؛ اختلافاتی که طارمی در مصاحبه با فردوسی پور نیز از آن ها سخن گفته بود.

درخشش اعجاب برانگیز طارمی در پورتو کار را برای حذف یا کنار گذاشتن او از تیم ملی بسیار بسیار سخت می‌کند و اسکوچیچ را هرچه بیشتر در تنگنا فرار میدهد.

در روزهای گذشته طارمی و چندی دیگر از بازیکنان تیم ملی نیز از دو نماینده مجلس درخواست کردند که در کار فوتبال و انتخابات 8 شهریور دخالت نکنند.

بیشتر بخوانید: گل دوم طارمی به ماریتیمو

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بدرخش ستاره،
    بدرخش که درخشیدن،کار ستاره های پرسپولیس در اروپاست.
    بدرخش که عظمت پرسپولیس با دایی و باقری و مهدوی کیا و کریمی و هاشمیان و خداداد و طارمی ها همچنان به افتخار آفرینی برای ایران ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا