خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401 ؛ سوپرکاپ اروپا

رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401 با ما باشید.

رئال و آینتراخت، دو قهرمان رویایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا،‌ امشب و از ساعت 23:30 در تک دیدار سوپرکاپ فوتبال اروپا به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401

فصل گذشته فوتبال اروپا اتفاقات محیرالعقولی را در پی داشت! رئال مادرید با حذف همه مدعیان قهرمانی یکی پس از دیگری، و اتفاقا حذف همه آن‌ها با وضعیتی حماسی و عجیب، یک فصل جذاب در تاریخ لیگ قهرمانان رقم زد. رئالی‌ها که در هر مرحله،‌ به ترتیب در مقابل پی اس جی، چلسی، منچسترسیتی و نهایتا لیورپول به نظر کمترین شانس را داشتند، همه را شکست داده و نهایتا قهرمان اروپا شدند.

در سوی دیگر میدان هم شگفتی دیگری در لیگ اروپا رقم خورد و در تورنمنتی که ابتدا مدعیان اصلی آن تیم‌هایی چون دورتموند، بارسلونا، ناپولی و یا حتی وستهم به نظر می‌رسیدند، اینتراخت فرانکفورت رده دهمی در بوندسلیگا، با جادوی تماشاگران آلمانی بعد از حذف بارسا انگیزه‌ای مضاعف یافت و سپس با حذف وستهم به فینال رسید تا با برتری برابر رنجرز این جام اروپایی به آلمان برود.

حال دیدار سوپرکاپ بین این دو قهرمان عجیب امشب برگزار می‌شود. ما هم به رسم همیشه، پخش زنده سوپرکاپ اروپا 2022 را در انصاف ورزشی پوشش می‌دهیم. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت 19 مرداد 1401

لینک 3: پخش زنده سوپرکاپ اروپا امروز 19 مرداد 1401

لینک 4: پخش زنده سوپرکاپ اروپا امروز 19 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا