خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیاوش یزدانی معاف شد ؛ استقلال یزدانی را می‌خواهد؟

سیاوش یزدانی معاف شد تا سرانجام یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های خدمت سربازی فوتبالیست‌های ایران با اتمام زودهنگام یا معافیت برای یزدانی و مرادمند تمام شود.

به گزارش انصاف ورزشی، همه چیز برای یزدانی از روزی شروع شد که گوشی تلفن همراه خود را با خود به جلسه کنکور برد و از برگه آزمون دکتری نیز عکس گرفت و استوری کرد؛ این اتفاق برای او لقب «دکتر» و دوسال محرومیت از تحصیل را به همراه داشت.

این اتفاق سبب شد این مدافع مشهدی پس از اتمام معافیت تحصیلی دوران ارشد مشمول خدمت سربازی شود و تلاش های خود او و مدیران استقلال نیز کارساز نشود تا سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در نیمه های فصل پیش که به قهرمانی استقلال نیز به پایان رسید از این تیم جدا شوند و برای سربازی به ملوان بروند.

اما روحیه‌ی بد این دو باعث شد تا رسما تا پایان فصل از فوتبال دور شوند؛ اما پس از پایان فصل مرادمند توانست با استفاده از کسری خدمت معافیت خود را اخذ کند و به جمع شاگردان ساپینتو بازگردد.

ماجرا اما به نظر می‌رسید برای یزدانی متفاوت باشد او با وجود آنکه پس از دوران محرومیت آزمون دکتری داده و رتبه مورد نیاز برای قبولی را نیز کسب کرد، به دلیل آنکه پیش از این مشمول شده است نتوانست کاری برای رهایی از خدمت سربازی انجام دهد اما سیاوش یزدانی از راه دیگری توانست معافیت خود را اخذ کند آنهم معافیت کفالت پدر و حالا سرانجام سیاوش یزدانی معاف شد و می‌تواند به استقلال بازگردد چراکه با این تیم قرارداد دارد اما موضوع این است که استقلال حالا با جذب مهدی قائدی لیست بزرگسال خود را پر می‌بیند و اگر یزدانی بخواهد برگردد باید یک بازیکن از لیست خارج شود.

باید دید ساپینتو و استقلال خواهان سیاوش یزدانی هستند و او به استقلال بازمیگردد و بازیکن دیگری از این تیم خداحافظی می‌کند و یا سرنوشت برای یزدانی مقدم اتفاق دیگری را پیش بینی کرده است.

گفتنی است این خبر را محمد دانشگر مدافع حال حاضر سپاهان و رفیق صمیمی یزدانی نیز با یک استوری تایید کرد.

سیاوش یزدانی معاف شد ؛ استقلال یزدانی را می‌خواهد؟
سیاوش یزدانی معاف شد ؛ استقلال یزدانی را می‌خواهد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا