خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران کامرون 24 مرداد 1401 | فینال بازی های کشورهای اسلامی قونیه

پخش زنده والیبال ایران کامرون 24 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ این دیدار فینال رقابت های بازی های کشورهای اسلامی است که امروز ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی، در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی که به نوعی المپیک کشورهای مسلمان است، بیش از 4 هزار ورزشکار از 56 کشور اسلامی حضور یافته و در 21 رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه با هم به رقابت می پردازند.

کاروان ورزشی ایران تا پایان روز ششم رقابت ها با 93 مدال در رتبه دوم جدول توزیع مدال ها قرار دارد. تیم ملی ب والیبال ایران با مربیگری عظیم جزیده در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافته است تا چهارمین مدال طلا این بازی ها را برای والیبال مردان ایران به دست بیاورد.

پخش زنده والیبال ایران کامرون 24 مرداد

تیم والیبال ب ایران که چهره هایی چون بردیا سعادت را نیز به همراه دارد در دیدار اول خود سه بر صفر از سد قطر گذشت و دیدار دوم نیز در سه ست پاکستان را شکست داد اما در دیدار آخر خود ۳ بر ۲ مغلوب ترکیه شد تا ترکیه به همراه ایران و به شکلی دراماتیک به عنوان تیم دوم صعود کند. اما در مرحله نیمه نهایی ایران به راحتی و با نتیجه 3 بر 0 از سد آذربایجان گذشت اما تیم ملی ترکیه در عین ناباوری به کامرون 3 بر 1 باخت تا کامرون حریف ایران در فینال باشد.

پخش زنده والیبال ایران کامرون 24 مرداد 1401 | فینال بازی های کشورهای اسلامی قونیه
پخش زنده والیبال ایران کامرون 24 مرداد 1401 | فینال بازی های کشورهای اسلامی قونیه

امروز اما در مرحله فینال ملی پوشان به مصاف کامرون خواهند رفت. برای دیدن پخش زنده والیبال ایران کامرون 24 مرداد 1401 در ساعت 17:30 از لینک زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: قهرمانی والیبال مردان ایران در بازی های کشورهای اسلامی

پخش زنده والیبال ایران کامرون فینال بازی های کشورهای اسلامی

بیشتر بخوانید: پخش زنده بازی های کشورهای اسلامی 24 مرداد

بیشتر بخوانید: پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه فینال بازی های کشورهای اسلامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا