خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان روز هفتم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 110 مدال در رتبه سوم

پایان روز هفتم بازی های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه با 110 مداله شدن کاروان ایران همراه شد و حالا ایران پشت سر ازبکستان در رتبه سوم جدول قرار دارد.

به گزارش انصاف ورزشی، کاروان ورزشی ایران در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی در روز هفتم روز شلوغی را پشت سر گذاشت و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های والیبال مردان، والیبال زنان، پارا تنیس روی میز، بسکتبال ۳ به ۳ زنان، تیروکمان، وزنه برداری، شمشیربازی، تیراندازی اسکیت، شنا و جودو به رقابت پرداختند. که حاصل آن کسب 17 مدال شامل 4 طلا، 4 نقره و 9 برنز بود تا در مجموع، مدال های ایران به 37 طلا، 34 نقره، 39 برنز و عدد 110 برسد.

حالا کاروان ایران در پایان روز هفتم بازی های کشورهای اسلامی پایین تر از ازبکستان در رتبه سوم جدول توزیع مدالها است؛ کاروان ایران در حال حاضر 11 مدال از ازبک ها بیشتر دارد اما ازبکستان به واسطه 3 طلای بیشتر خود توانستند امروز جای ایران را در رتبه دوم بگیرند؛ ازبکها امروز 6 طلا تنها در وزنه برداری کسب کردند.

اما همچنان ترکیه میزبان رقابت ها با فاصله‌ای نسبتا خوب در رتبه اول است و به نظر می‌آید ترکیه‌ای ها با توجه به میزبانی قهرمانی این مسابقات را نشانه گرفته‌اند. در حال حاضر ترکیه با 89 طلا و مجموع 229 مدال شرایط بسیار خوبی دارد.

پایان روز هفتم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 110 مدال در رتبه سوم
پایان روز هفتم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 110 مدال در رتبه سوم
(رسول معتمدی با سه طلا در روز آخر رقابت های وزنه برداری)

فردا و در روز هفتم بازی ها ورزشکاران ایران در رشته های بسکتبال ۳ به ۳ مردان، تیروکمان، شمشیربازی، شنا و جودو به رقابت خواهند پرداخت.

شما میتوانید برای دیدن پخش زنده این مسابقات همراه انصاف ورزشی باشید و به واسطه لینک های داخلی و خارجی این مسابقات را دنبال کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا