خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران ؛ انزلی محروم

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد آنهم در صورتی که هنوز مسائل بسیاری حل نشده باقی مانده.

به گزارش انصاف ورزشی، هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل آنچه سازمان لیگ ایرادات سامانه های بلیت فروشی اعلام کرده بود بدون تماشاگر اعلام شد آنهم در شرایطی که سامانه بلیت فروشی بازی استقلال سپاهان بهتر از همه این سالها در حال خدمت رسانی بود.

پس از این اتفاقات الزامات فیفا که مهمترین آن حضور زنان در استادیوم ها است را دلیل این اقدام دانستند موضوعی که تلویحا هم تایید شد؛ اما حالا به ناگاه در هفته دوم به جز بازی ملوان استقلال دیگر بازی ها با تماشاگر اعلام شده است.

در بیانیه‌ی سازمان لیگ آمده است:

«به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر عدم حضور تماشاگران  به آگاهی می رساند تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه های لازم  می توانند طبق پروتکل ها و دستورالعمل های قبلی تا سقف ۳۰ درصد  ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند

حالا ذکر چند نکته ضروری است؛ اول آنکه در این پنج روز چه اتفاقی افتاده است که بازی ها با تماشاگر شده است نکته ای که مورد اعتراض شدید مسئولان باشگاه استقلال نیز قرار گرفته است.

دوم آنکه موضوع ورود بانوان به استادیوم مسکوت مانده و همچنان حمید سجادی از تلاش برای انجام این مهم دم میزند معلوم نیست آیا قرار است برای این هفته اتفاق ویژه‌ای رخ بدهد یا خیر.

و نکته سوم آنکه همچنان تکلیف حق تضییع شده‌ی هواداران استقلال و سپاهان که بلیت بازی هفته پیش را خریده‌اند و یا از خرید و دیدن بازی محروم شدند هم همچنان نامعلوم است.

باید دید در پایان چه زمانی یک تصمیم خوب و شفاف در این زمینه توسط مسئولین گرفته خواهد شد.

هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران ؛ انزلی و کرمان محروم
هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران ؛ انزلی محروم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا