خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان صوفیه 2022

قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان با کسب چهار طلا دو نقره و دو برنز مقندرانه رقم خورد تا هر دو رشته فرنگی و آزاد بر بام دنیا در رده جوانان قرار بگیرند.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2022 در کشور بلغارستان و شهر صوفیه در هردو رشته فرنگی و آزاد از تاریخ 24 مرداد تا 30 مرداد برگزار شد.

در رقابت های کشتی آزاد تیم ملی جوانان ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا جوانان کشتی فرنگی ایران نیز که از جمعه در صوفیه به روی تشک رفته بودند با چهار طلا دو نقره و دو برنز قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان 2022 را رقم زدند.

نتایج کامل فرنگی کاران در جوانان جهان 2022

در وزن 55 کیلوگرم که 17 نفر حضور داشتند، سید آرش نگهداری از کسب مدال بازماند.

در وزن 63 کیلوگرم که 18 نفر حضور داشتند، ایمان محمدی به فینال راه پیدا کرد و در دیدار نهایی با شکست بایامان کریموف از قرقیزستان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم که با شرکت 24 کشتی گیر برگزار شد، مسعود کاووسی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم که 25 شرکت کننده داشت، ابوالفضل چوبانی به فینال رسید؛ اما در دیدار پایانی با شکست برابر ویگن نازاریان از ارمنستان کشتی به مدال نقره دست یافت

در وزن 130 کیلوگرم که با حضور 16 نفر برگزار شد، فردین هدایتی به فینال رسید ولی این مرحله به میخایلو ویشینوتسکی از اوکراین کشتی را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی با شکست همه حریفان به فینال راه پیدا کرد و در فینال سورن آقاجانیان از ارمنستان را شکست داد و به مدال طلا رسید

در وزن 67 کیلوگرم سید دانیال سهرابی با پیروزی در رده بندی به مدال برنز رسید.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی با پیروزی در رده بندی به مدال برنز رسید.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مُهمدی با شکست همه حریفان به فینال راه پیدا کرد و امروز در فینال با شکست آچیکو بولکوادزه از گرجستان صاحب مدال طلا شد

در وزن 97 کیلوگرم علی عابدی درزی با شکست همه حریفان به فینال رسید و امروز در فینال با پیروزی برابر یوسوف ماتسیف از قزاقستان برنده مدال طلا مسابقات شد.

قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جوانان جهان با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز و 174 امتیاز توانست مقتدرانه بر بام دنیا در این رده سنی قرار بگیرد.

فرنگی کاران ایران با این نتیجه در 8 وزن از 10 وزن مدال کسب کردند؛ ایمان محمدی، علی عابدی درزی، علیرضا مُهمدی، سعید اسماعیلی طلا، سید دانیال سهرابی و علی عبدی برنز و ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی نقره به دست آوردند.

قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان صوفیه 2022
قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان صوفیه 2022

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا