خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در والیبال آسیا ؛ از پس ژاپن برنیامدیم

نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در والیبال آسیا با شکست تلخ 3 بر 0 به ژاپن در تهران رقم خورد تا نوجوانان والیبال ایران در رسیدن به قهرمانی ناکام باشند.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران برگزار شد.

این رقابت‌ها درحالی آغاز شد که این رده سنی قاره کهن بعد از چهار سال دوری از میادین به دلیل شرایط کرونایی آسیا و جهان دوباره پا به میدان می‌گذارند و تیم‌های شرکت‌کننده از نسل جدید بازیکنان خود رونمایی کردند.

این مسابقات حکم رونمایی از نسل جدید والیبال ایران را دارد که از نظر شرایط جسمانی و تکنیک‌های این رشته ورزشی با نسل‌های گذشته متفاوت هستند.

گفتنی است ایران با هفت طلا یک نقره و یک برنر پرافتخارترین تیم قاره کهن در این رده سنی محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران اما در مرحله گروهی این مسابقات با نمایشی جذاب بدون ست باخته سه پیروزی 3 بر 0 برابر چین تایپه، چین و کویت کسب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت؛ نوجوانان ایران در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 بر تیم ملی والیبال زیر 18 سال تایلند فائق آمدند تا به همراه هند، کره جنوبی و ژاپن ضمن صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در مسابقات قهرمانی والیبال جهان زیر 19 سال 2023 را نیز کسب کنند. سروقامتان نوجوان والیبال ایران در نیمه نهایی نیز به راحتی و در سه ست پیاپی از سد هند عبور کردند و حریف ژاپن در فینال شدند.

اما ماجرای فینال به گونه‌ی دیگری برای والیبالیست‌های نوجوان ایرانی رقم خورد و ژاپنی ها در سه ست پیاپی اما بسیار نزدیک ایران میزبان مسابقات را مغلوب کردند تا طلای سوم را در تهران به چنگ آورند و نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در والیبال آسیا برای مرتبه سوم در تهران رقم بخورد.

نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در والیبال آسیا ؛ از پس ژاپن برنیامدیم
نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در والیبال آسیا ؛ از پس ژاپن برنیامدیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا