خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منچستر یونایتد فاتح جنگ بزرگ | منچستر 2 لیورپول 1

منچستر یونایتد فاتح جنگ بزرگ فوتبال انگلیس شد تا به جای منچستر این لیورپول و کلوپ باشند که به یک بحران بزرگ در آغاز فصل دچار شوند.

به گزارش انصاف ورزشی، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برگزار کننده یکی از بزرگترین بازی های باشگاهی فوتبال جهان در اولدترافورد شهر منچستر بودند که نهایتا با پیروزی 2 بر 1 شیاطین سرخ این دیدار به پایان رسید.

یونایتد مدت‌ها است به نوعی در بحران به سر می‌برد و فصل را نیز با دو باخت تحقیرآمیز برابر برایتون و برنتفورد آغاز کرده بود تا کمتر کسی تصور کند منچستر توان غلبه بر لیورپول را داشته باشد و همگان منتظر پیروزی پرگل لیورپول به مانند فصل پیش باشند.

اما بازی به شکلی دیگر پیش رفت و لیورپول کلوپ که تا این بازی دو تساوی را ثبت کرده بود نه تنها به برد نرسید بلکه با باخت در نبرد بزرگ انگلیس حالا با 2 امتیاز از سه بازی رسما در بحران به سر میبرد.

شاگردان اریک تن هاخ هلندی در این بازی در اکثر اوقات بر بازی سوار بودند و با دوگل سانچو و رشفورد که پس از 17 بازی برای قرمزها گلزنی کرد، در برابر تک گل محمد صلاح یک پیروزی 2 بر 1 و بزرگ را دشت کنند.

از نکات جالب این بازی بازی نکردن کاپیتان یونایتد هری مگوایر و همچنین بازی ده دقیقه‌ای کریستیانو رونالدو برای منچستر بود.

منچستر یونایتد فاتح جنگ بزرگ | منچستر 2 لیورپول 1
منچستر یونایتد فاتح جنگ بزرگ | منچستر 2 لیورپول 1

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا