خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین برد والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 ؛ ایران 3 آرژانتین 2

اولین برد والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 در یک دیدار بسیار جذاب و دیدنی و به سختی با پیروزی 3 بر 2 برابر تیم ملی والیبال آرژانتین رقم خورد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی ایران در طبق برنامه در اولین دیدار خود در گروه F رقابتها به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم ملی والیبال آرژانتین گذشت تا اولین برد والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 ثبت شود؛ با شجاعت میتوان گفت این زیباترین بازی جام تا این لحظه بوده است.

ست اول: ایران 22 _ آرژانتین 25

ست اول این دیدار با شروع خوب شاگردان عطایی آغاز شد اما تجربه دو بازیکن برتر آرژانتین یعنی «فاکونتو کونته» و «د چکو» باعث شد تا این ست به نفع آرژانتینی ها به پایان برسد.

ست دوم: ایران 30 _ آرژانتین 28

اما در دست دوم با ورود مرتضی شریفی و سرویس های ویرانگر او و میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال ایران توانست شش امتیاز عقب افتادگی در امتیاز 16 را جبران کند و با یک بازگشت دیدنی این ست را با حساب 30 بر 28 به نفع خود به پایان ببرد.

ست سوم: ایران 25 _ آرژانتین 18

ست سوم دیدار همچنان صحنه هنرنمایی سروقامتان ایران بود و شاگردان بهروز عطایی با تسلط خوبی بازی را با حساب 25 بر 18 به نفع خود کردند و اجازه نفس کشیدن را به شاگردان مندز ندادند.

ست چهارم: ایران 32 _ آرژانتین 34

اما در ست چهارم که ستی نفس گیر و حیرت انگیزی بود، تیم ملی ایران در حالی که چند امتیاز جلو بود و به سمت پیروزی سه امتیازی حرکت میکرد، این بار نوبت بازگشت دیدنی آرژانتینی ها بود و آنها در یک ست طولانی بازی را در امتیاز 34 به نفع خود پایان دادند.

ست پنجم: ایران 21 _ آرژانتین 19

اما ماجرای ست پنجم هم به مانند ست چهارم بود و ایران و آرژانتین قصد تسلیم شدن را نداشتند اما نهایتا سرویسهای شجاعانه بازیکن های تیم ملی والیبال این ست را در امتیاز 21 به نفع ایران به اتمام رساند تا اولین برد والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 با شکست تیم سوم المپیک توکیو رقم بخورد.

حالا تیم ایران با دو امتیاز و پایین تر از هلند سه امتیازی که امروز در سه ست مصر را مغلوب کرد، در رتبه دوم جدول گروه آخر مسابقات قرار دارد؛ بازی بعدی سروقامتان با مصر روز دوشنبه 7 شهریور ساعت 20:00 خواهد بود.

اولین برد والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 ؛ ایران 3 آرژانتین 2
اولین برد والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 ؛ ایران 3 آرژانتین 2

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا