خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قوانین نقل و انتقال پوند از انگلستان به ایران و برعکس

رپورتاژ آگهی

انگلستان، یکی از کشورهایی که مقصد افراد زیادی برای  زندگی، کار و یا تحصیل است. هر کدام از این افراد ممکن است بنا به شرایط و یا نیاز خود،  قصد نقل و انتقال پوند به ایران و یا برعکس را داشته باشند که مطابق با قانون باید انجام دهند. اما در صورتی که یکی از این قوانین را رعایت نکنند، با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. در این مقاله ما قصد داریم تا در مورد قوانین نقل‌ و انتقال پوند از انگلستان به ایران و برعکس توضیحاتی را ارائه دهیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

طی سال‌های اخیر و با پیشرفتی که در زمینه حواله پوند به ایران و یا انگلستان صورت گرفته، راه‌های مختلفی پیش روی افراد قرار داده شده است. اما هر کدام از این راه‌ها با  قوانین مخصوص به خود باید انجام شود که  شامل موارد زیر می‌شود.

  • در ابتدا به قانون روش حواله پوند اشاره می‌کنیم که فرد باید از پنل کاربری مخصوص استفاده کند.
  • قانون مهم دیگر در این روش،  پر کردن فرم احراز هویت است که باید به صورت کامل، دقیق و بدون هیچ ابهامی پر شود. علاوه بر آن‌که فرد به ایمیل دریافت کننده حواله پوند نیز نیاز دارد.
  • یکی دیگر از قوانینی که افراد باید اطلاع داشته باشند، مربوط به حساب کاربری می‌شود. حساب کاربری، مورد تایید دولت انگلستان باید قرار گیرد تا نقل و انتقال پوند به راحتی انجام شود.
  • از موقعیت حساب انتقال دهنده و یا گیرنده نیز نباید غافل شد.
  • در قانون این کار میزان پوندی که از انگلستان خارج و یا وارد می‌شود،  بسیار اهمیت دارد. در حقیقت با تعیین میزان پوند، یکی از روش‌های نقل و انتقال را باید انتخاب کرد.
  • اگر فرد  از روش آنلاین استفاده می‌کند، قانون مهم دیگر داشتن کارت معتبر ویزا و یا مستر کارت است. علاوه بر آن‌که حواله پوند با این روش تنها  از طریق شرکت‌های معتبر بین‌المللی باید صورت گیرد.
  • اما اگر فرد  قدیمی‌ترین روش فروش یا خرید پوند، یعنی پرداخت بانکی را مد نظر داشته باشد. قانون دیگری را باید رعایت و آن هم داشتن کد سوئیفت بانک، اطلاعات صحیح حساب گیرنده و یا شماره حساب وی است.
  • ·        قانون دیگری که توصیه می‌شود افراد اطلاع داشته باشند، ارائه تصویر مدارک شناسایی قابل معتبر است.
  • قانون دیگر به شارژ شدن حساب فرد مربوط می‌شود. به هیچ عنوان حساب نباید خالی و در صورت نیاز پر شود.
  • فرد قصد حواله پوند به شخص بی‌نام و بدون هویت را نباید داشته باشد.
  • قانون دیگر کسر هزینه و یا همان دریافت کارمزد از انتقال دهنده است.
  •  ارائه مدارک صحیح و قانونی دال بر آن‌که فرد قصد پول‌شویی و یا انجام خلاف ندارد.

خدمات صرافی برتر در زمینه خرید و فروش و حواله پوند

حال که با قوانین حواله پوند به ایران و یا برعکس، آشنا شدید. مهم‌ترین موضوعی که مطرح می‌شود، انتخاب صرافی و یا موسسه‌ای است که این کار را  به درستی باید انجام دهد. ما  به شما پیشنهاد می‌دهیم، صرافی برتر لندن را انتخاب کنید.

این صرافی، دفتر خود را در لندن تاسیس کرده است. به همین دلیل، نقل و انتقال پوند به ایران و یا برعکس را خیلی سریع‌تر انجام خواهد داد. صرافی برتر لندن با ایجاد وب‌سایت www.sarafi.london، به افراد کمک می‌کند تا از  قیمت پوند در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاع داشته باشند. این صرافی مناسب‌ترین قیمت را در وب‌سایت خود نشان می‌دهد. به غیر از آن‌  در وب‌سایت صرافی لندن، گزینه‌های حواله پوند ذکر شده تا فرد بنا به شرایط خود یکی را انتخاب کند.

 صرافی لندن، حواله پوند را در کمتر از 24 ساعت انجام می‌دهد. این صرافی مورد نظر از قوانین پول‌شویی اطلاع کامل داشته،  همین مورد باعث شده تا نقل و انتقال پوند به ایران  و یا برعکس بدون هیچ مشکلی انجام شود.  با انتخاب صرافی لندن، بدون هیچ واسطه و مستقیم حواله پوند را انجام خواهید داد..  پس یکی دیگر از خدمات آن دریافت حداقل کارمز است.

ضمن آن‌که  فرد برای ورود به سایت و کارهای نقل و انتقال به نام کاربری و رمز عبور نیاز و  تنها خود فرد اجازه ورود به پنل را دارد. این باعث می‌شود تا  تمام مشخصات، اطلاعات  و مبادلات افراد نزد صرافی لندن محفوظ باقی بماند.

یکی دیگر از مواردی که از صرافی لندن باید اطلاع داشته باشید، نحوه کار با این سایت است. این صرافی به گونه‌ای سایت خود را طراحی و اجرا کرده که افراد با هر ابزار الکترونیکی و به سادگی تمام، حواله پوند را انجام خواهند داد. با توجه به این‌که اطمینان و اعتماد در حواله پوند  با صرافی لندن حرف اول را می‌زند. این صرافی، تمام مجوزات را دریافت کرده است. پس نقل و انتقال بدون هیچ نگرانی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که صرافی برتر لندن، خدمات دیگری به جزء نقل و انتقال پوند نیز انجام می‌دهد. این خدمات شامل مهاجرت، سرمایه‌گذاری، تحصیل،  و یا سایر موارد می‌شود. هر کدام از این خدمات توسط افراد تحصیل کرده و با مشاوره‌های رایگان صورت خواهد گرفت.

به غیر از موارد بالا باید گفت صرافی لندن به صورت فیزیکی و آنلاین خدمات خود را ارائه خواهد داد. در صورتی که  حواله پوند را  آنلاین  انجام دهید، وب‌سایت به صورت 24 ساعته پشتیبانی و با به روزترین برنامه‌ نرم‌افزاری انجام می‌شود تا  افراد در حین انجام کار دچار مشکل نشوند. در سخن پایانی می‌توان گفت که صرافی لندن مسیر نقل و انتقال پوند از انگلستان به ایران و یا بالعکس را بسیار راحت کرده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا