خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022

چهارمین روز مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2022 با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که مروری داریم بر نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022

به گزارش انصاف ورزشی، بیستمین دوره والیبال قهرمانی جهان در دو کشور لهستان و اسلوونی و از 4 شهریور تا 20 شهریور برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران در هفتمین حضور خود در این رقابت ها امیدوار است رتبه ای بهتر از ششمی که مهمترین عنوانش در این مسابقات است را کسب کند.

اما در روز چهارم این رقابت ها 6 دیدار برگزار شد و تیم ملی ایران نیز با پبروزی بر مصر به صعود به دور بعد را قطعی کرد؛ نگاهی داریم به نتایج این مسابقات در روز چهارم

نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022

صربستان 3 _ پورتوریکو 0 (گروه A)

ست اول: صربستان 26 _ پورتوریکو 24

ست دوم: صربستان 25 _ پورتوریکو 21

ست سوم: صربستان 25 _ پورتوریکو 16

شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی والیبال صربستان نماینده نه چندان قدرتمند نورسکا پورتوریکو را در سه ست متوای مغلوب کردند تا صعود خود به مرجله یک هشتم را قطعی کنند.

نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022
نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022

اوکراین 3 _ تونس 0 (گروه A)

ست اول: اوکراین 25 _تونس 21

ست دوم: اوکراین 25 _ تونس 19

ست سوم: اوکراین 25 _ تونس 15

اوکراین که دیدار نخست خود را به صربستان باخته بود در برابر تونس تیمی که پورتوریکو را در دیدار اول مغلوب کرده بود رفت و توانست 3 بر 0 این تیم را شکست دهد تا تکلیف صعود کننده قطعی دوم گروه در روز پایانی مشخص شود.

کانادا 3 _ چین 0 (گروه E)

ست اول: کانادا 25 _چین 23

ست دوم: کانادا 25 _ چین 21

ست سوم: کانادا 25 _ چین 23

نماینده آسیا در روزی که بهتر از دیدار برابر ترکیه ظاهر شد بازهم نتوانست حتی در یک ست برنده شود و به راحتی بازی را به کانادا باخت تا حالا دیدار ترکیه و کانادا صعود کننده دوم این گروه را مشخص میکند، هرچند هر دو تیم شانس صعود همزمان را نیز دارند.

ایتالیا 3 _ ترکیه 0 (گروه E)

ست اول: ایتالیا 25 _ ترکیه 18

ست دوم: ایتالیا 25 _ ترکیه 20

ست سوم: ایتالیا 25 _ ترکیه 22

تیم ملی والیبال ایتالیا دومین دیدار خود در جام را نیز با برتری سه سته به پایان برد تا صعود خود را به دور بعد قطعی کند و با پیروزی راحت برابر چین نیز شانس خوبی برای قرار گرفتن برابر حریف آسان در دور بعد خواهد داشت.

هلند 3 _ آرژانتین 2

ست اول: هلند 28 _ آرژانتین 30

ست دوم: هلند 20 _ آرژانتین 25

ست سوم: هلند 25 _ آرژانتین 21

ست چهارم: هلند 27 _ آرژانتین 25

ست پنجم: هلند 15 _ آرژانتین 9

جذاب ترین دیدار روز چهارم اما جدال همگروهی های ایران بود که هلند با یک کامبک دیدنی آرژانتین را شکست داد تا به همراه ایران صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند؛ البته آرژانتین با توجه به کسب دو امتیاز از دو شکست و پیروزی احتمالی بر کصر به عنوان تیم سوم صعود خواهد کرد.

ایران 3 _ مصر 1

تیم ملی والیبال ایران در دیداری که تصور میشد بسیار راحت تر از این بتواند به نفع خود تمام کند، به هر شکل سه بر یک از سد بهترین تیم آفریقا گذشت و توانست صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند؛ شرح کامل این بازی را اینجا بخوانید.

نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022
نتایج کامل روز چهارم والیبال قهرمانی جهان 2022

امروز اما در روز پنجم رقابت ها 6 دیدار برگزار خواهد شد که برزیل – قطر ساعت ۱۳:۳۰، ژاپن – کوبا ساعت ۱۶:۳۰، فرانسه – کامرون ساعت ۲۰:۰۰، مکزیک – بلغارستان ساعت ۲۰:۰۰، اسلوونی – آلمان ساعت ۲۳:۰۰ و لهستان – آمریکا ساعت ۲۳:۰۰ به مصاف هم میروند و شما میتوانید پخش زنده مسابقات را از انصاف ورزشی دنبال کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا