خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاوه رضایی به تراکتور پیوست ؛ ارسلان در استقلال ماندنی شد

کاوه رضایی به تراکتور پیوست تا پس از دوماه تمرین با استقلال، بازی تدارکاتی، گرفتن شماره 7 باشگاه و امضای قرارداد داخلی، سرانجام برای استقلال به میدان نرود!

به گزارش انصاف ورزشی، پس از آنکه کاوه رضایی در فوتبال بلژیک به نوعی به بن بست رسید واضح بود که راه بازگشت به لیگ ایران را در پیش خواهد گرفت؛ اما پس از بالاپایین های بسیار و بعد از دومرتبه توافق با باشگاه سرانجام به عضویت استقلال درآمد و راهی اردوی ترکیه شد.

کاوه رضایی علاوه بر حضور در همه تمرینات در دیدار تدارکاتی نیز برای استقلال بازی کرد شماره 7 فرهاد مجیدی را نیز برای خود کنار گذاشت؛ اما ابتدا ماجرای گرفتن اقامت بلژیک کاوه رضایی در رسانه ها دست به دست میشد و از این موضوع به عنوان عامل عدم پخش عکس نمادین کاوه با پیراهن استقلال و در واقع رسمی شدن قرارداد وی یاد شد.

اما دردسر بزرگتر از راه رسید و زمانی که مدیران استقلال فهمیدند زیاد از حد بازیکن خریده اند و لیست برای کاوه رضایی جا ندارد بسیار دیر شده بود؛ در واقع مشکل اداری و اقامتی رضایی باعث شد ثیت قرارداد وی به تاخیر بیافتد و زمانی که شرایط به سمت بهبود پیش رفت دیگر استقلال جای خالی نداشت!

حالا ارسلان مطهری گیتاریست آبیها با این شرایط در استقلال ماندنی شد؛ اما قطعا ارتباط خوبی فعلا با مدیریت و کادرفنی باشگاه نخواهد داشت.

به هرروی کاوه رضایی به تراکتور پیوست و حالا باید دست کم تا نیم فصل و خالی شدن لیست استقلال، قرمز بپوشد.

کاوه رضایی به تراکتور پیوست ؛ ارسلان در استقلال ماندنی شد
کاوه رضایی به تراکتور پیوست ؛ ارسلان در استقلال ماندنی شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا