خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حرکت هوشمندانه‌ی وزیر ارشاد

انصاف نیوز، علی اصغر شفیعیان:

وقتی علی آقای جنتی وزیر ارشاد گفت مشهد را از برگزاری کنسرت‌ها استثنا اعلام کرد، واکنش‌های جالبی به دنبال داشت. در ظاهر این موضع گیری کوتاه آمدن در مقابل مقاومت غیرقانونی آقای علم الهدی، امام جمعه‌ی مشهد در قبال برگزاری کنسرت‌های قانونی بود.

اما هوشمندی آقای وزیر اینجا بود که کوتاه آمدن او باعث موجی علیه این تصمیم شد. خب اگر این تصمیم را نمی‌گرفت هم تفاوتی نمی‌کرد و آقای علم الهدی کار خود را می‌کرد اما این موضع گیری باعث شد سیلی از این سمت بیاید و ادامه هم دارد.

حالا دوستان اصولگرا نمی‌دانند چه کنند. آیا افکار عمومی حساس شده روی این موضوع را در تقابل با خود قرار بدهند که در آن صورت این موج چون درباره‌ی موضوعی اجتماعی است، ضربه‌ی سنگینی به آنها در آستانه‌ی انتخابات‌های ریاست جمهوری و شورای شهر خواهد زد. اگر هم سکوت کنند، آقای علم الهدی قادر به تحمل این موج نخواهد بود و پیروزی این موج خودش برگ برنده‌تری خواهد شد.

به هر حال، خواستم یادآوری کنم که حرکت آقای جنتی باعث این اتفاق شد و از موضع گیری آقای علم الهدی در این موج تاثیر بیشتری داشت. خدا قوت آقای وزیر!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از نظر تأثیر و موجی که ایجاد شده شاید حق با نویسنده محترم باشه، ولی حرکت وزیر ارشاد قطعاً و یقیناً عامدانه نیست. آقای زیباکلام هم اخیراً گفت که آقای جنتی در مقابل خیلی از مسائل کوتاه میاد.

    1. کاملا موافقم با شما. وزیر ارشاد اصلا عامدانه اینکارو نکرده. اونچیزی که ما شنیدیم آقای علم الهدی از طریق جنتی بزرگ به وزیر فشار آوردن. البته ما فقط شنیدیم و این چیزا الان علنی نمیشه. شاید 50سال دیگه اسنادش منتشر شه.

  2. اتفاقا من اعتقاد دارم نه تنها آقای جنتی که حتی خود رییس جمهور نیز میخواهد جامعه را متوجه این مسئله کند که مسئولیت کارها و اتفاقات داخل کشور با کیست و تصمیم گیرنده اصلی چه کسانی هستند.

  3. واقعا” شرم آور خواهد بود که نگاه یک وزیر مملکت اسلامی به مقوله موسیقی ( کنسرت ) نگاه سیاست زده وحزبی باشد . واقعا” درک و شعور شما از حریم وحرمت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) اینگونه هست که از واکنش های اجتماعی چنین شادمان هستید . فرض کنیم آقای علم الهدی به خاطر انفعال جریان اصول گرایی بابت ترس از ریزش آرا عقب نشینی کنند ولو اینکه مواضعشون درست بوده باید صرف شکست یک جریان سیاسی خوشحال بود . یادمان باشد بزرگترین خسران تباه کردن آخرت خود برای دنیای دیگران هست .

    1. موسیقی سالم نه تنها خسران نیست بلکه برای هر انسان سالمی لازم است و روح او را متعالی می سازد.

  4. من اگر جای وزیر ارشاد بودم، همین امروز شما رو منصوب میکردم به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارتخونه. یعنی خداییش یه همچنین دفاع و حمایتی از انفعال وزیر در تاریخ ایران بی نظیره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا