خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور 1401 | قهرمانی جهان 2022

پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی ببینید. ایران در آخرین بازی خود پس از برد در دو بازی اول، امشب از ساعت 20:00 به مصاف هلند می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران امشب در آخرین گام مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان 2022 و پس از پیروزی برابر آرژانتین و مصر و صعود به مرحله بعد به مصاف هلندی می‌رود که شرایطی مشابه شاگردان عطایی دارد و دیدار فردا جدالی برای صدرنشینی در گروه است برای تماشای پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

در رقابت‌های قهرمانی جهان، 24 تیم از جمله تیم ملی والیبال ایران حضور دارند که در 6 گروه 4 تیمی رقابت می‌کنند. دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم گروهی صعود خواهند کرد و چهار تیم برتر تیم‌های سوم گروه‌ها مجوز صعود می‌گیرند.

گفتنی است در مرحله یک هشتم تیمها بر اساس رتبه خود باهم بازی خواهند کرد و ۶ تیم اول ۶ تیم دوم و چهار تیم سوم به ترتیب بر اساس تعداد برد و امتیاز رده بندی میشوند و تیم اول با شانزدهم، دوم با پانزدهم و به همین شکل تا آخر بازی خواهند کرد.

تا به اینجای کار این ۱۱ تیم صعود خود را قطعی کرده اند:

برزیل

لهستان

فرانسه

ایتالیا

صربستان

ایران

هلند

ژاپن

اسلوونی

آمریکا

کوبا

پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور

تیم ملی ایران و نسل جدیدش که در لیگ ملت‌های والیبال خوش درخشید و به جمع 8 تیم برتر راه‌ یافتند، حالا با هزاران امید و آرزو، پا به رقابت‌هایی گذاشته که امید بسیاری به آن وجود دارد. ملی پوشان والیبال ایران در دیدار اول خود در یک جدال سخت ۳ بر ۲ از سد آرژانتین عبور کردند و در دیدار دوم نیز 3 بر 1 مصر را شکست دادند تا حالا پس از قطعی شدن صعود به فکر صدرنشینی در مصاف با هلند باشند.

پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور 1401 | قهرمانی جهان 2022
پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور 1401 | قهرمانی جهان 2022

ایران امشب از ساعت 20:00 در آخرین بازی خود به مصاف هلند خواهند رفت تیمی که با وجود ستاره پرفروغی چون نمیر عبدالعزیز حالا تیم قدرتمندی محسوب می‌شود. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران هلند 9 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌ های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده دیدار والیبال ایران هلند 9 شهریور (شبکه خارجی)

لینک 2: پخش زنده دیدار والیبال ایران هلند 9 شهریور (شبکه ورزش)

بیشتر بخوانید: پخش زنده همه مسابقات والیبال قهرمانی جهان روز 9 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا