خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکست والیبال ایران برابر هلند در والیبال قهرمانی جهان | ایران 1 _ هلند 3

شکست والیبال ایران برابر هلند در والیبال قهرمانی جهان در روز بد شاگردان عطایی حالا کار را برای تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی سخت خواهد کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی والیبال ایران پس از دو برد در برابر آرژانتین و مصر و قطعی شدن صعود به دور بعدی عملکرد بسیار بدی را در دیدار سوم و در برابر تیم ملی هلند به نمایش گذاشت و باحساب 3 بر 1 از این تیم شکست خورد تا به عنوان تیم یازدهم یا دوازدهم به دور بعد صعود کند که این موضوع یعنی بازی با یک جریف بسیار سخت در مرحله حذفی

ست اول: ایران 22 _ هلند 25

تیم ملی والیبال هلند ست اول را بهتر از ایران آغاز کرد و با نمایش درخشان نمیر عبدالعزیز این بازی با برتری هلندی ها به پایان رسید.

ست دوم: ایران 25 _ هلند 21

ست دوم اما ماجرای دیگری داشت و با وجود شروع خوب هلندی ها سروقامتان ایران با سرویس های خوب وادی و عبادی پور امتیازات را جبران کرده و در امتیازات پایانی توانستند این ست را به نفع خود به پایان ببرند.

ست سوم: ایران 20 _ هلند 25

اما ست سوم که تا اواسط کار پایاپای دنبال میشد به یکباره با عدم تمرکز شاگردان عطایی با پنج اختلاف به نفع یاران نمیر به پایان رسید.

ست چهارم: اما اوج عملکرد بد و عجیب و غریب تیم ملی والیبال ایران در این ست بود جایی که والیبال ایران 13 بر 6 بازی را پیش بودند اما دست را با حساب 25 بر 18 واگذار کردند یعنی پس از وقت استراحت تیم هلند پس از امتیاز 13 ایران، 19 امتیاز برای هلند و فقط 5 امتیاز برای ایران به دست آمد!

حالا با شکست والیبال ایران برابر هلند در والیبال قهرمانی جهان ، ایران در مرحله بعد کار سختی خواهد داشت و احتمالا با یکی از غول های دنیای والیبال در یک هشتم رقابت خواهد کرد.

شکست والیبال ایران برابر هلند در والیبال قهرمانی جهان | ایران 1 _ هلند 3
شکست والیبال ایران برابر هلند در والیبال قهرمانی جهان | ایران 1 _ هلند 3

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بنظرم هلند تیم نیست بلکه یک بازیکن سوپراستار بنام نیمیر داره که به تنهایی 15 امتیاز میگیره! تیم ایران مثل بازی در مقابل بلغارستان نشون داد که هیچ برنامه ای برای خنثی کردن یک سوپراستار نداره! و در دفاع و دریافت هم ضعیفه و اسفندیار هم به تنهایی 10 امتیاز از دست داد! و فاحعه وقتی ست که تیمی که 13 بر 6 از هلند جلو بود با عدم مدیریت زمین در مقابل یک بازیکن هلند 19 امتیاز از دست داد و باخت! و بد هم باخت. و هلند هم اگه نیمیر رو نداشته باشه جاش قعر جدوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا