خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد دانش‌آموز زابلی از احمد توکلی: مگر اعضای دیده‌بان شفافیت، مافیای کنکور نیستند؟!

یک دانش آموز منطقه محروم زابل در یادداشتی ضمن تشکر از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر مصوبه‌ی کنکور، نوشت که هر کس با مصوبه تغییرات کنکور مخالفت کند مزدور مافیای شیاد کنکور است، چه خودش بداند چه نداند.

در این یادداشت به تجمع‌هایی که این روزها در تهران با سخنرانی احمد توکلی و مجید حسینی در مخالفت با مصوبه‌ی شورای انقلاب فرهنگی انجام شده اشاره کرده و آمده است: «آقای توکلی! کاش، کاش حداقل یک صدم کاری که می‌کنید به خاطر دانش‌آموزهای منطقه محروم باشد، مگر جز این است که اعضای خود این دیده‌بان شفافیت و عدالت، مافیای کنکور هستند؟»

متن کامل یادداشت حسین گلوی، از مخاطبان انصاف نیوز، با عنوان «پیام تشکر از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرف دانش آموزان منطقه محروم زابل» در پی می‌آید:

«کمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ / چه بسیار شده که گروهی اندک به یاری خدا بر سپاهی بسیار غالب آمده، و خدا با صابران است»

برای خودمان لازم می‌دانیم از همه اعضا محترم و عادل شورا تشکر کنیم. تصویب مصوبه کنکوری شورا نوید دهنده امید و موفقیت و انگیزه برای ما دانش آموزان منطقه محروم بوده و هست.

چرا ما که، صدایمان به جایی نمی‌رسد باید کنار بکشیم چرا باید بگذاریم مافیای کنکور قدرت نمایی کند چرا باید بگذاریم دانش‌آموزهای کلان شهرها دانش‌اموزهایی که امکانات و تسهیلات بیشتری دارند بر ما غلبه کنند؟ چرا باید بگذاریم آنها راه و انگیزه موفقیت از ما بگیرند؟

مافیای کنکور به شدت برنامه و توطئه‌های مختلفی برای لغو مصوبه انجام داده و می‌دهد؛ مگر همین یک موضوع بر عدالت محور بودن مصوبه شورا تاکید نمی‌کند؟!

به خداوندی خدا که در طول این مدت زمان‌ها مصوبه و قانونی در زمینه کنکور به عدالت نبود به جز مصوبه شورا و این نوید دهنده امید و سرچشمه انگیزه برای ما دانش‌آموزهای منطقه محروم هست.

ما نیاز نداریم به افرادی که تا به حال حتی اسم یکی از شهرهای مناطق محروم به گوششان نرسیده که بخواهند برای ما و به ظاهر به نفع ما و به خاطر ما حرف بزنند.

مگر جز این است که این مافیای کنکور تا به حال فرزندان منطقه محروم را زیر دست و پا له کرده؟! مگر جز این است که در رتبه‌های تک رقمی حتی یک نفر هم از سیستان بلوچستان نیست؟

آهای مافیاهای شیاد کنکور و مافیاهای شیاد مخالف مصوبه عدالت محور شورا و دبیرنماهای دلقک، تا کی می‌خواهید جلوی عدالت را بگیرید؟ تا کی می‌خواهید به دانش‌آموزان ستم کنید؟

عزیزان آیا دانش‌آموز کنکوری وقت و زمان این را دارد که به خیابان‌ها بیاید و اعتراض کند؟ آیا دانش آموز که درس برایش مهم باشد نمی‌تواند خود را با تغییرات کنکور وفق دهد؟ آیا دانش آموزی که درسش برایش مهم باشد و درس و کسب علم برایش دلخواه باشد آیا به خیابان می‌آید و غرق این کارها می‌شود؟! این‌ها دانش‌آموز نیستند، این‌ها دست پروردهای مافیای شیاد کنکور هستند، این‌ها کسانی هستند که مافیای کنکور چشم گوششان را بسته، اینها کسانی هستند که مافیای شیاد کنکور با تحریف واقعیت آنها را از درس دور کرده و می‌خواهد به وسیله آنها به اهداف پلید خود برسد.

اعضا محترم شورا! بدانید و آگاه باشید که مافیای کنکور به شدت در تمام زمینه‌ها علیه مصوبه عمل می‌کند، مگر همین یک مورد به عدالت شورا تاکید نمی‌کند؟

آری این مصوبه به ضرر دانش‌آموزانی هست که در تهران و اصفهان و کلان شهرها… درس می‌خواند، آری این مصوبه به ضرر دانش‌آموزانی است که غرق در پول و مادیات هستند و از لحاظ اقتصادی بهترین شرایط را دارند چراکه اینها از لحاظ اقتصادی درجه بالایی هستند و با شرکت در کلاس‌های کنکوری چند میلیونی که دانش آموزهای منطقه محروم توان آن را ندارند به موفقیت در کنکور می‌رسند، کاری آسان‌تر از این برایشان مگر هست؟ حالا چرا مخالفت نکنند؟! آن‌ها می‌دانند که دیگر با این مصوبه نمی‌شود که فقط با پول پدر و مادر به موفقیت در کنکور رسید بلکه باید تلاش کنند چون می‌دانند که دیگر دانش‌آموزهایی باهوش و با پشتکار مناطق محروم نیز به رقبای آنها اضافه می‌شوند و دلیل مخالفت آنها همین است، تمام.

آقای توکلی! کاش، کاش حداقل یک صدم کاری که می‌کنید به خاطر دانش‌آموزهای منطقه محروم باشد، مگر جز این است که اعضای خود این دیده‌بان شفافیت و عدالت، مافیای کنکور هستند؟ مگر این نیست که بعضی از همین اعضا سالانه میلیاردها تومان از فروش کتاب‌ها به جیب می‌زنند و ای کاش شما و آن اعضا به فکر آخرت‌تان بودید و دروغ گویی و تهمت و تخریب و تحریف واقعیت را از خود دور می‌کردید!

 در آخر خطاب به اعضا محترم!

شورا کوتاه نیاید به خاطر ما دانش‌آموزهای منطقه محروم. تاکید می‌کنم ما محرومان، مایی که صدایمان به جایی نمی‌رسد، مایی که توان نداریم برای خرید کلاس‌ها و آزمون‌های آنچنانی، ما خواهان اجرای دقیق و کامل مصوبه هستیم و دعای خیر ما پشت سر تک تک اعضا شورا هست. بدانید که خدا پشت‌تان هست، بدانید که امیرالمؤمنین علی پشت‌تان هست، چون شما در راه عدل قدم برمی‌دارید.

در آخر می‌خواهم جمله‌ام را با سخنی از تمام دانش‌آموزهای منطقه محروم سیستان و بلوچستان تمام کنم: هر کس با مصوبه تغییرات کنکور مخالفت کند مزدور مافیای شیاد کنکور است، چه خودش بداند چه نداند.

ما نیاز نداریم که مافیای شیاد کنکور و یا نماینده‌ی مجلس که فقط به فکر منافع خود است و یا دانش آموزهایی که دست پرورده و چشم گوش بسته توسط مافیای کنکور به جای ما حرف بزند، حرف ما واضح و روشن است ما خواهان اجرای مصوبه هستیم، ما خواهان عدالت هستیم، ما خواهان راه امیرالمؤمنین علی هستیم، باید به چه زبانی این را بگوییم؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. به ولله قسم خودت از اون مافیایی بهترین مصوبه تاریخ کنکور

      9
      20
    2. من اصلا کار ندارم با مصوبه و اینکه خوبه یا بد مشکلاتش چیه با اینا کار ندارم کار ندارم که این دانش اموز اصلا یک درصد هم به مشکلات مصوبه کم و کاستی ها و حفره هاش توجه نکرده …
      فقط یکم فکر کنید لطفا نامه یک دانش آموز زابلی که از مصوبه حمایت کرده اینطور رسانه ای شده خیلی عجیبه
      حالا صدای مخالفان مصوبه که تعداشون هم خیلی زیاده اصلا شنیده نمیشه یکم به اینا فکر کنید

      13
      19
    3. انصاف ای کاش واقعا انصاف داشتی؛ آخه نوشته ی دانش آموز زابلی که این همه هم طولانی هست از کجا آوردی ….اصن طلا که پاکه چه منتش به خاکه …اگه راست میگید چرا یه نظرسنجی برگزار کنید ببینید اکثریت چی میگن …ما که نمی‌ترسیم شما میترسید …ینی من موندم این اعضای شورا چه جوری شب میخوابن … مطمئن باشید کلی ناله و نفرین و لعنت پشتشونه…

      2
      2
  1. آفرین بر این دانش آموز با جرات. آقای توکلی خجالت نمی کشید با این سن و سال در خیابانها با چند تا دانش آموز که معدلشون کم هست و انتظار دارند کلا همه چیز برای اونها باشه. همپای اونها شدید؟ از این مملکت چی می خواهید. دانش آموزان را هم بهانه کردید.

    28
    18
  2. ای کاش حسین گلوی سر سفره بابات بزرگ میشدی و این چرندیاتو نمیگفتی فقط خدا میدونه دانش اموزی یا از طرف مافیا اومدی مافیا پشت این مصوبه س موسسات اول یه کلاس حانع برگذار میکردن یددنه ابا ماه یددنه مهر ماه بعد از عیدم نکته و تست جمعبندی هزارتا کلاس دیگه ولی الان همه قبلیا رو دارن یدونه ام اضافه کردن کنکوری دی صد درصد آذر میان یه کلاس دیگه میزارن کلاس های جمعبندی کنکور دی بعد کنکور دی میان میگن کنکور دی رو خراب کردی فدای سرت بیا یه کلاس دیگه برگزار میکنیم برای کنکور تیر یه ماه مونده به امتحانات نهاییم میان کلاس میزارن برای نهایی ینی سود در سود توی حوزه های نهایی تقلب مثل اب خوردنه به مراقبا پول میدن یا مراقب اشنا درمیاد بخدا خودم دیدم معدل میخرن درسی2میلیون برگه ها سلیقه ای تصیح میشه شدید سازمان سنجش گفت نیم نمره میتونه 5هزارتا رتبه جا به جا کنه اونیکه موافق این مصوبه س یا مافیای کنکور یا دانش اوموزیه که هنوز امتحان نهایی و کنکور ندادع اگه این مصوبه اجرا بشه بچه های مناطق محروم حتی مدرسه های مناطق2تهران رنگ رشته های مثل پزشکی رو نمیبینن دم دکتر توکلی گرم خیلی مرد ایشالا فقط خدا بهش عمر طولانی بده

    9
    21
  3. درود بر اقای توکلی . این چرت و پرتا چیه تو سایت میزارید بچه ده ساله هم میدونه این مصوبه چقدر مخربه کافیه برید کارنامه های سالی که تاثیر قطعی بود و ببینید تا بفهمید اینا همش دروغه اگر این مصوبه مافیا رو کمرنگ می کرد خودشون اجازه نمیدادن اجرا بشه این متنم فیکه و کار موسساته نه دانش اموزی که تو زابل درس خونده حداقل می نوشتین دانش اموز مدرسه ی غیر انتفاعی منطقه یکه تهران ادم بتونه باور کنه

    10
    20
  4. احسنت بر حسین گلوی و خبرگزاری انصاف نیوز بابت اینکه جلوی مافیای کنکور ایستادند و بالاخره بعد مدت ها صحبت هایی دیدیم که حرف دل ما دانش آموز ها هست

    22
    7
  5. این همون دانش اموز زابلی نیست که اومده بود زیر خبر شورا تو سایتش تعریف کرده بود از مصوبه و گفته بود یکی از اعضای شورا بهترین بندگان خدا هستند :)))))))))))))) باز هم کارای نخ نمای شورای عالی انقلاب فرهنگی. شورایی که قبل تصویب مصوبه رفته بود با موسسات کنکوری برای بهتر شدن مصوبه (بگیم بیشتر پول در اوردن مافیا کنکور) مشورت کرده بود الان دلش به حال تو میسوزه (اگه اصلا همچین بنده خدایی وجود داشته باشه) گول نخورید دوستان همین تعداد موافق هم به خاطر دوبار کنکور و حذف عمومیه و گرنه همه همه میدونیم که اکثر داوطلبان طبق آمار خود سازمان سنجش با تاثیر قطعی معدل مخالف هستند.

    12
    20
  6. به عنوان یک دانش اموز منطقه ۳ از اقای دکتر توکلی تشکر می کنم بابت زحماتی که برای ما دانش اموزان منطقه محروم می کشند تا همین نیمچه عدالتیم که بود از بین نره زنده باد اقای توکلی. در ضمن شهر ما از زابل پیشرفته تره اما قبولی کمی توی کنکور داره خدا بداد روزی برسه که تاثیر قطعی بشه . این شخصی که این حرفارو زده با چه اعتماد بنفسی کیفیت اموزشی شهروشو با غیرانتفاعی های تهران یکی میدونه؟

    12
    20
  7. خییییلی ممنونیم از این دانش آموز با جرات و خبرگزاری انصاف نیوز واقعا درست ترین حرفهای ممکن بود

    21
    8
  8. چی میگی من در روستا و منطقه ی محروم با هزار هزار مشکل درس میخونم و این مصوبه از نظر من علاوه بر ناعدالتی هیچ چیز دیگه ای نیست رقابت دانش آموز مناطق محروم با دانش اموزان مدارس خاص خیلی سخت تر از کنکور است تقلب در امتحان نهایی هزار برابر بیشتر از کنکور است این مصوبه جز ضرر برای ما چیزی ندارد

    10
    18
  9. چی میگی من در روستا و منطقه ی محروم با هزار هزار مشکل درس میخونم و این مصوبه از نظر من علاوه بر ناعدالتی هیچ چیز دیگه ای نیست رقابت دانش آموز مناطق محروم با دانش اموزان مدارس خاص خیلی سخت تر از کنکور است تقلب در امتحان نهایی هزار برابر بیشتر از کنکور است این مصوبه جز ضرر برای ما چیزی ندارد اگر مصوبه ی خوبی است چرا یک کلمه از خوبی مصوبه نگفتی من مخالفم هزار دلیلی برات میارم تو چه دلیلی داری؟

    5
    17
  10. بسیار حرف کاملا منطقی بود واقعا برای اون سازمان متاسفم که نام عدالت فقط یدک میکشد برید سراغ دبیر همون کارگروه ببنید چه کسی هست چقدر از بازار کنکور درآمد دارد ممنون از دوست عزیزیمون که کاملا حرف دلمون زد

    19
    5
  11. ممنون از دوست عزیزمون واقعا درست فرمودن ما الان داخل شهرستان خوانسار هستیم اصلا نه کلاس کنکور داریم نه کتاب کنکور شما لطفا سراغ همین دبیر کارگروه بگیرید خودش معلم کنکور هست

    17
    5
    1. حالا شما فکر کردین در شهرهایی که کلاس کنکور هست همه میرن کلاس!!!!! نخیر از این خبرها نیست چون هزینه ها بالاست پس برای ما وشمایی که کلاس کنکور ندارید هیچ فرقی نمی کنه. دلیل منطقی بیار. کلاس کنکور که نشد دلیل.

  12. احسنت بر حسین گلوی و خبرگزاری انصاف نیوز که حرف دل ما دانش آموزها رو زدن خداروشکر بعد مدت ها یک سری صحبت خوب دیدیم

    17
    6
  13. خدا خیرت بده حرف دل خیلیا رو زدی کاش شورا با افرادی که بچه هارو میترسونن و توی دلشون رو خالی میکنن برخورد جدی داشته باشه

    18
    8
  14. خدا خیرت بده حرف دل خیلی ها رو زدی کاش شورا با افرادی که بچه ها رو میترسونن و دلشون رو خای میکنن برخورد جدی داشته باشه

    17
    8
  15. سلام حسین خان گلوی – من از اصل ماجرای کنکور و شورای…و اینکه انصاف نیوز گول خورده یا نه ، اطلاعی ندارم – اما اینکه گفتی این آقا خودش مافیای چی چیه گل گفتی ! ایشان از همان (دیروز) انقلاب که روزنامه (فردا ) میخواست راه اندازی کند و بودجه ۷۰۰ هزار دلاری آنروز را در این دست گرفت و دست اهل بیت را در دست دیگر و راهی لندن شد و دوره ۷ ساله را ۲ ساله جهید ، از خیرین دست چندم مافیا شد و در همان رتبه ها هم باقی مانده – البته از بعداز شفاف و شفافیت شدنش اطلاع زیادی ندارم- شاید ترفیع رتبه در سندیکای خیرین گرفته باشد.

    15
    5
    1. راجب اقای توکلی که منصوب رهبری هستن در مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبت میکنید شرف داشته باشین درست راجب ایشون حرف بزنین توهین کار کسایی هست که دیگه چیزی ندارن

  16. اینا چیه در خبرگزاریتون‌منتشر کردید؟ همه موسسات کنکور غیر از موسسه دکتر سبطی ساکت هستند! مافیا کاملا موافق این مصوبه است

    6
    14
  17. امیدوارم اقای توکلی و اعضای دیده‌بان و بقیه افرادی که در این یادداشت بهشون اتهام زده شده هم خبرگزاری شما رو و هم نگارنده این یادداشت رو‌مورد پیگیری قضایی قرار بدن و به هیچ عنوان کوتاه نیان.‌تمام اتهامات باید اثبات بشه در محکمه قضایی.

    1
    6
  18. سلام و درود به شجاعت و غیرت این دانش آموز سیستانی حقا که از خطه ی رستم دستانی . احسنت . دیده بان شفافیت و عدالت اگر در پی عدالت و شکست مافیاست در اولین اقدام دبیر کارگروه آموزشش را عوض کند که خودش موسسه کنکور دارد و میلیون ها جلد کتاب کمک درسی در درس فارسی(که درس عمومی هست و حذف شده) منتشر کرده و صبح تا شب در کانالش تبلیغ کلاس کنکور دارد

  19. فکر نمیکنم شما نه زابلی باشی نه مناطق محروم جناب!
    مگر سطح آموزش در کشور یکسانه که معدل منی که منطقه محروم تحصیل کردم با این سطح آموزشی و امکانات بیاد مقایسه بشه با کسی که در بهترین شرایط ممکن تحصیل میکنه ؟ چقد یک ادم می‌تونه اینقد سطح بینشش کم باشه واقعا!
    توی دوران کرونا ۳.۵ میلیون نفر فقط به تدریس مجازی دسترسی نداشتن
    هم باید کار کنیم هم درس بخونیم
    بخدا شما فقط یک اسم از مناطق محروم شنیدین فقط خدا ازتون نگذره به امید خدا لغو میشه جلوی ورود شما مافیا هایی که در سکوت نسخه جدید کتاباتونو منتشر کردین گرفته میشه پیروزی نزدیک است…!

  20. با سلام و احترام. بنده نیز از مناطق محروم ایران هستم و نام شما(حسین گلوی) را الان برای اولین بار در این وبسایت مشاهده میکنم. مایه تعجب، نفرت و خشم من و امثال من است که وقتی فردی مستبدانه با ادعای دروغین نیابت از اکثر ما داوطلبان کنکور مناطق محروم، با چاشنی مقدسات عزیزمان از گروهی حمایت و تشکر میکند و به آنان دعای خیر خیالی خود و ما را میفرستد، گروهی را عادل میخواند و بقیه را شیاد، مزدور و دست پرورده مافیا. دانش‌آموز کنکوریِ حق طلب و مخالف قطعی مصوبه، وقتی برخلاف شما هیچ وبسایت و پایگاه خبری، عقاید و دلایلش را جویا نمیشود صحنه ای جز خیابان برای ابراز دلایل منطقی اش نمی یابد و عدالت طلبی و حق خواهی او وادارش میکند که پاره ای از وقت و زمان درس خواندنش را برای اعتراض در خیابان‌ها به کار گیرد. اتفاقا ما درسمان برایمان مهم است و درس و کسب علم برایمان دلخواه است ولی عدالت خواهی و ظلم ستیزی برایمان مهم تر است که حتی اگر هم که شده به خاطرش به خیابان می‌آییم دقیقا برخلاف شما که متاسفانه گویا وفق دادن خودتان با ظلم را به مبارزه ترجیح میدهید. به جای آنکه از روی قصد و اندیشه یا نادانی با ادعای دروغین نیابت از ما ‌داوطلبان کنکور مناطق محروم، هر مخالف با این مصوبه را مزدور مافیای شیاد کنکور بخوانید و موجب نفرت پراکنی شوید بهتر است دلایل منطقی، علمی و عقلانی خود را برای توجیح موافقتتان و رد دلایل ناشنیده ما بیان نمایید. آقای گلوی! کاش، کاش حداقل یک صدم ادعاهایی که دارید به خاطر دانش‌آموزهای منطقه محروم باشد، مگر جز این است که طبق مستندات حداقل تعدادی از اعضای خود این دیده‌بان شفافیت و عدالت، از خیران گمنام و بی ریای مناطق محروم ازجمله سیستان و بلوچستان بوده اند و حال امروز آنان را مافیا میخوانید؟ آیا مطمئنید دانش آموزان قدردان سیستانی با مافیای کنکور دانستن این جوانمردان حق طلب و بی ریا با شما هم نظرند؟ آیا واقعا آنقدر قدرت تشخیص مافیای نام آشنای کنکور از غیر مافیای کنکور برایتان دچار ضعف شده است؟ باز نیز برخلاف ادعای دروغین شما، این مصوبه در واقع به سود دانش‌آموزانی هست که در کلان شهرها درس می‌خوانند، دانش‌آموزانی که به قول شما غرق در پول و مادیات هستند و از لحاظ اقتصادی بهترین شرایط را دارند چراکه آنها در کنار شرکت در کلاس‌های گران قیمت کنکوری با شرکت در کلاس های گران قیمت آمادگی امتحانات(که دانش آموزهای منطقه محروم توان هیچ کدام از آن دو را ندارند) به موفقیت در کنکور و امتحانات می‌رسند، کاری آسان‌تر از این برایشان مگر هست؟ حالا چرا آنان در کنار شما و مافیای کنکور حتی با نام ها و ادعاهای دروغین با این مصوبه موافقت نکنند؟ آن‌ها می‌دانند که با موافقت با این مصوبه می‌شود فقط با پول پدر و مادر سریع تر و راحت تر از پیش به موفقیت در امتحانات و کنکور رسید چرا که مطمئنند رقبای سخت کوش آنان از مناطق محروم که دیگر در کنار کنکور، توانایی سرمایه گذاری در امتحانات را ندارند ناچارا از گردونه رقابت خارج میشوند و دلیل موافقت آنها همین است، تمام. آقای گلوی چه خود بدانید چه ندانید برخلاف ادعای کذب شما، مافیای کنکور به شدت برنامه هایی رنگارنگ، گوناگون و گران قیمتی برای این مصوبه چیده اند و از اجرا شدن این مصوبه همچون شما خشنود هستند. حال آیا مطمئنید که در واقعیت، ما اکثر داوطلبان کنکور مناطق محروم به عنوان مخالف این مصوبه، مزدور مافیای کنکور هستیم؟ آنگاه است که خائنان، استدلال های منطقی، علمی و عقلانی ما ده ها هزار مخالف قطعی مصوبه از مناطق محروم را با لایه هایی از تهمت، توهین، دروغ، خیانت، ریا و بی اخلاقی میپوشانند و ادعاهای خودساخته و بی اساس شما(حسین گلوی) را که همسو با منافع خودشان است بر روی پرده مینشانند. ما مخالف اجرای هیچ مصوبه عادلانه و بی ایرادی نیستیم ولی اجرای ظالمانه هر مصوبه پر ایراد، ننگین و به دور از عدالت را نمیپذیریم. آشکار است که چه کسانی مزدورند و چه کسانی نیستند. از لطفتان برای مطالعه نگاشته ام سپاس گزارم. موفق باشید.
    (لطفا نظرم را ثبت کنید)

    1
    1
  21. پایگاه خبری انصاف واقعا خیلی با انصافی!!!! این همه دانش اموزی که مخالف طرح هستن یه بار حرف اونها رو منتشر می کردید . حالا یه نفر که مطمئنم از خودشون هست یه سری چرت و پرت گفته رو توی بوق و کرنا کردید و بزرگش می کنید این طوری نشرش دادید. پس این همه تجمع کردند این همه اعتراض، پس چرا هیچ کس عکس العملی نشون نداد. این همه نگید موسسات موسسات، اقا یا خانم داوطلب کنکور کسی مجبورتون نکرده که در موسسه های کنکور ثبت نام کنید. پس هی نگید این طرح به ضرر مافیاست. اونها هر طوری کنکور برگزار بشه درآمد خودشون رو دارند. پس به فکر خودتون باشید و گول این طرح رو نخورید

  22. ای کاش خبرگزاری محترم یه سوال کوچولو راجع به شغل پدر و مادر این دانش آموزش عزیز می کرد
    صرف سکونت در زابل که لزوما به معنی محرومیت نیست

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا