خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بی مهری به فرهنگیان طرح مهرآفرین

ابوالفضل بابادی شوراب در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

نیروهای طرح مهرآفرین در سال ۸۲ با آزمون استخدامی وارد نهضت سواد آموزی شده و در دوران دولت احمدی نژاد و در سال ۹۱ بصورت پیمانی جذب اداری آموزش و پرورش شدند. فرهنگیان شاغل در این طرح در سطح کشور با بیش از ۷۰ هزار نفر معرفی و بکارگیری شده‌اند.

متاسفانه این نیروها با بیش از ۱۱ سال سنوات پیمانی، هنوز بصورت نیروی پیمانی و تبدیل وضعیت نشده در حال تدریس و همکاری با آموزش و پرورش هستند.

حال با اجرای طرح رتبه بندی معلمان، این نیروهای فعال و همکاران فرهنگی از حق قانونی خود که همان رتبه بندی است، بدون هیچ دلیل و توضیحی کنار زده شدند و از رتبه بندی معلمان جا مانده و همچنین مبلغ واریزی علی الحساب را هم دریافت نکردند.

اکنون جای این سئوال است که نیروهایی با بیش از ۱۷ تا ۲۱ سال سنوات خدمتی که از نیروهای فعال و توانمند آموزش و پرورش هستند، به شکلی خیلی ناعادلانه کنار گذاشته شدند، آیا مهرماه همین معلم سر کلاس حاضر می‌شود؟و بدون هیچ چشم‌داشتی دوباره به تربیت و تعلیم نسل ایرانی و هم وطن خود همت می‌گمارد؟

چگونه دولتی که مدعی خدمتگزاری و مردمی بودن است، به‌جای تقدیر و تشکر از نیرویی که ۱۱ سال در پیمانی در جا زده آنها را نادیده گرفته؟! در صورتی که نیروهایی با یک سال و دو سال خدمت در آموزش و پرورش، پیمانی و رسمی شدند و علی الحساب هم دریافت نمودند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط می تونم متاسف باشم که با معلمان که حامی نظام بودند اینگونه برخورد شده. ما رو فقط برای رای آوردن می خواستند

  2. فقط نیروهای نهضت مهرآفرین نیستند ما نیروهای قرآنی هم مهر آفرین هستیم از مسولان مربوطه خواهشمندیم بفکر باشند نیروهای جدید الاستخدام ما رو بعنوان معرف به آموزش و پرورش معرفی میکنند ولی آموزش وپرورش ما رو اصلا فرهنگی نمی دونه؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سلام نیروهای آزاد حق التدریس با سابقه بین 2 سال و 5 سال که در تابستان سال 1400 تبدیل وضعیت شدند و این تبدیل وضعیت بدون آزمون داخلی صورت گرفت و تنها با شرکت انلاین در کلاس ویژه فرهنگیان به صورت یک ماه و آزمون پایان کلاس هم به صورت انلاین غیر حضوری همانند ضمن خدمت انجام گرفت و کلیه این نیروها یی که در این کلاس ها شرکت کرده بودند تبدیل وضعیت شدند وهم اکنون هم علی الحساب رتبه بندی و هم کد ااستخدام شاملشان شده پس چرا برخی از مسئولان به نیروهایی که ده سال قبل از این نیروهای جدید پیمانی شدند به بهانه ندادن آزمون داخلی این نیروها را از علی الحساب رتبه بندی حذف کرده اند وهم شرط تبدیل وضعیت و کد استخدام و علی الحساب رتبه بندی را آزمون داخلی گذاشته اند در صورتی که نیروهای مهر آفرین سابقه بین 17 سال و 23 سال در آموزش و پرورش سابقه دارند و بیشتر این نیروهای در روستاهای محروم مشغول خدمت هستند .

  4. سلام نیروهای آزاد حق التدریس با سابقه بین 2 سال و 5 سال که در تابستان سال 1400 تبدیل وضعیت شدند و این تبدیل وضعیت بدون آزمون داخلی صورت گرفت و تنها با شرکت انلاین در کلاس ویژه فرهنگیان به صورت یک ماه و آزمون پایان کلاس هم به صورت انلاین غیر حضوری همانند ضمن خدمت انجام گرفت و کلیه این نیروها یی که در این کلاس ها شرکت کرده بودند تبدیل وضعیت شدند وهم اکنون هم علی الحساب رتبه بندی و هم کد ااستخدام شاملشان شده پس چرا برخی از مسئولان به نیروهایی که ده سال قبل از این نیروهای جدید پیمانی شدند به بهانه ندادن آزمون داخلی این نیروها را از علی الحساب رتبه بندی حذف کرده اند وهم شرط تبدیل وضعیت و کد استخدام و علی الحساب رتبه بندی را آزمون داخلی گذاشته اند در صورتی که نیروهای مهر آفرین سابقه بین 17 سال و 23 سال در آموزش و پرورش سابقه دارند و بیشتر این نیروهای در روستاهای محروم مشغول خدمت هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا