خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امير تتلو دستگير شد!

امیرحسین مقصودلو، مشهور به «امير تتلو» بازداشت شد.

به گزارش انصاف نیوز، کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی تتلو سه شنبه شب – دقایقی پیش – خبر داد «امير تتلو دستگير شد!» «لحظاتى پيش امير تتلو توسط يك خودروى نيروى انتظامى و سه خودروى لباس شخصى […] قرار گرفت و […] منتقل شد. هنوز جزئيات بيشترى از اين جريان در دسترس نيست.

به همراه این خبر، فیلمی چند ثانیه ای هم از زمان بازداشت تتلو منتشر شده که این عکسی از آن است:

tataloo 1
عکسی از فیلم دستگیری تتلو

تتلو در روزهای گذشته به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود. آن طور که خود او اطلاع داده بود، اتهام اعلام شده، تشویق به فساد و فحشا بوده است.

تتلو در این چند روز بارها در کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی پربیننده ی خود به این احضار اعتراض کرده بود و پیام هایی تند نیز خطاب به احضار کنندگان منتشر کرده بود.

شب قبل از دستگیری تتلو، او در پیامی صوتی در کانال تلگرامی خود، از مسوول رسیدگی به پرونده اش عذرخواهی کرد و خواست که پرونده تمام شود!

تتلو دیروز در پیامی صوتی گفته بود: پریروز با احضاریه از خواب بیدار شدم، امروز دیدم اون یکی رو کمیته‌ی انضباطی خواسته‌اند. آخه بابا مگه من چه کار می‌کنم؟ نمی‌دونم چرا این طوری شدم؟! به خدا من هر کاری می‌کنم واسه‌ی همین کشور می‌کنم و این کشور برای همه‌مونه. ای بابا.

دیروز بعدازظهر هم در فایل صوتی دیگری درباره ی لحن عصبانی خود در روزهای اخیر نسبت به مسوولان رسیدگی به پرونده توضیح داد و عذرخواهی کرد. به گزارش انصاف نیوز، تتلو گفت: «این شکایت چندم است و همه منو میشناسند، همه چیم معلومه، آخه چرا شکایت می‌کنید برای فساد و فحشا! خب وقتی این احضاریه رو این طوری می‌فرستید برای مادر من که ناراحت شده که چی شده، خب منم عصبانی شدم دیگه. عصبانیت من برای این بود که من دارم مردم رو به عشق و احترام به رهبر و چیزای خوب دعوت می‌کنم، بعد احضاریه میاد به اتهام تشویق به فساد و فحشا! من هنوز هم عصبانی هستم ها، ولی با این حال چون شما بزرگتر هستید، از شما معذرت میخام، که بی احترامی کردم، و بی احترامی که دیدم را هم نادیده می‌گیرم و امیدوارم شما هم این قضیه رو حل کنید بره، چون من دوست ندارم کسی که داره برای نظام و مملکت کار می‌کند به هم بی احترامی کنیم. داداش عزیزم، من دارم برای فوتبال و موسیقی زحمت می‌کشم …»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تتلو بعد از بازداشت شدن امروز به جایگاه اصلی خود یعنی جنگل های حفاظت شده ی امازون برگشت داده شد

    3
    7
  2. ولش كنين بره بابا
    پسر به اين خوشتيپي و معصوميت
    چكارش دارين اخه
    هزارتا كشته مرده داره

    5
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا