خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند درصد مردم مشهد جمعه از علم الهدی حمایت می‌کنند؟

حامیان موضع حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی، امام جمعه ی مشهد در مخالفت با برگزاری کنسرت در مشهد، بنا دارند روز جمعه تجمع کنند.

به گزارش انصاف نیوز، در فراخوان های حامیاناین موضع با عنوان «تجمع بزرگ مدافعین حریم رضوی در مشهد»، گفته شده که این تجمع بعد از نماز جمعه ٥ شهريور ٩٥ در صحن جامع رضوى برگزار می شود؛ برنامه ای که معمولا بدون مجوز است در حالی که جریانات غیرهمسو ملزم به دریافت مجوز هستند.

در زیر عنوان این فراخوان ها آمده: «تجمع بزرگ مدافعین حریم رضوی در مشهد، در صیانت از هویت معنوی مشهد الرضا (ع) و و دفاع از علمدار انقلابی شهر، آیت الله علم الهدی».

کلانشهر «مشهد»، ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ نفر جمعیت دارد. قابل پیش بینی نیست که روز جمعه در پاسخ به فراخوان، چند درصد از این جمعیت در حمایت از موضع امام جمعه ی مشهد تجمع خواهند کرد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا بگم چكارتون كنه اى اصلاح طلبهاى پيمان شكن ، آخه چطور راضى شديد اين بنده خدا و خيل دوستداران و طرفدارانش به زحمت بيافتند ؟ حتماً بايد اين وسط قرّتون مى گرفت ؟ حالا نميشد اين ” قِر ” محترم رو با بابا كرم يا بى باباكرم ، جاى ديگه اى خالى كنيد ؟ يعنى بعد از چهل سالى كه حدوداً از انقلاب ميگذره نميدونيد مردم مخالف هر گونه قرتى بازى و رقاصى و عياشى اند ؟ چرا احتمال نميديد فتواى مرحوم امام يا مقام معظم رهبرى در باره موسيقى عوض شده باشه ؟ يا چه ميدونم ؟ شايد هم حجة الاسلام علم الهدى در خصوص جلوگيرى از اجراى موسيقى مجوز جداگانه اى داشته باشه ، با اين كارهاتون ميترسم تمركز آيه الله رئيسى را هم كه بتازگى مشغول رفق و فتق امور شده به هم بزنيد ! از اينها گذشته هيچ ميدونيد هزينه تجمع صد هزار نفر مردمى كه در اين مراسم قراره شركت كنند چقدر ميشه ؟ از هزينه تهيه پلاكارت و بنر و … گرفته تا كرايه اتوبوس و مامورين انتظامات و …

  2. اگه راست ميگن يه جائي بجز حرم امام رضا (تجمع بزرگ) شون رو برگزار کنند. مثلا توي حسينه اي، مسجدي يا چه ميدونم هرجائي بجز حرم.

  3. چرا 5 شهریور؟!!
    من مشهدی هستم. در حال حاضر اینجا زوار زیاده و خیلی شلوغه. این تجمع رو روز دیگه ای غیر از تابستان برگزار کنند اون موقع مشخص میشه!!

  4. در محضر امام رضا ع جاي مطربي نيست . دولت بجاي اين قرطي بازي ها بيايد برود اقتصاد و تورم و بيكاري وهزار مشكل ديگر را حل كند . دولت مي خواهد با اين روش هوچي بازي ها ذهن مردم را از اين مشكلاتي كه تعهد به حل انها كرده بود منحرف نمايد

    1. «طَرَب» به معنی شادی و شوق و نشاط معنی شده. «مطرب» هم کسیست که باعث شادی و نشاط مردم می شه. چه کسی گفته اهل بیت و فرزندان پیامبر(ص) با شادی و نشاط معقول مخالف بودن؟!

    2. مرحوم بازرگان را گفتند ملی گراست بد است / بنی صدر را گفتند خائن است بد است / شهید رجایی را در جایی فرمودند خوب شد که شهید شد !!! / مهندس موسوی را گفتند فتنه گر است بد است / هاشمی را گفتند بی بصرت است بد است / خاتمی را گفتند طرفدار اروپاست بد است / احمدی نژاد را گفتند انحرافیست بد است / و حالا روحانی طرفدار رقاصی وعیاشی و حقوقهای نجومیست است بد است /// با این اوصاف آیا واقعا پست ریاست جمهوری در ایران لازم است ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا